mesut KORKMAZ
Üyemiz
sevgili üretici abilerim. kuşlarımdan bir takımındaki dişide sıkıntı var. yaklaşık bir yıldır bendeler petshoptan almıştım. ilk kuluçkadan sonra dişi 4-5 kuluçka geçirdi ama yumurtalar hep boştu. ve yumurtaları kısa süre sonra kendi kırdı. bu arada kuşun göğüs kafesinin altında şişlik oluştu. yağlanmıştı diye erkeğinden ayırıp salmaya aldım ama burada da sürekli yuvalıkta durdu doğru düzgün uçmadı. hatta kızgınlık yumurtası yaptı. ordan da ayırdım tek kafese aldım. şişlik halen var ve bugün yine yumurtladı. ne yapmamı önerirsiniz ki kuş düzelsin ve yavru alayım?
http://i.hizliresim.com/pRXVNz.jpg

http://i.hizliresim.com/WVgR8q.jpg
http://i.hizliresim.com/pRXVNz.jpg

http://i.hizliresim.com/WVgR8q.jpg

