DÖNÜYORUM

suat14

Üyemiz
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
56
Konum
izmir
Adı
suat
Soyadı
güzel
slm arkadaşlar.herkese bol üretimler kolay gelsin. benim için ara bitti ve aranıza tekrar dönüyorum.

ama tek başına daha fazla kuşla ve kalite yine çok yüksek olacak  yakında
 

bjk70

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
706
Konum
Mersin
Adı
Erkan
Hadi hayırlısı olsun hoşgeldiniz

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Ülyas Şen

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
143
Konum
izmir
Adı
ilyas
Soyadı
şen
Hayırlı olsun Suat bey. Bende İzmir deyim İzmir in neresindesiniz yakın isek yardımlaşabiliriz.
 

suat14

Üyemiz
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
56
Konum
izmir
Adı
suat
Soyadı
güzel
çiğli evka 5 teyim ilyas bey zaman iç,inde tabiki birbirimize gidip geleceğiz
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Hoşgeldin Suat, ben sana demiştim...birkere kuş bokunu elledikten sonra brakmak zor  :)
 

suat14

Üyemiz
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
56
Konum
izmir
Adı
suat
Soyadı
güzel
valla aynen  öyle günayım bu  bok at izi kalsın gibi sanki kardeşim  telefonum serviste bana yada ben size bu yüzden ulaşamıyorum inşallah iyisindir. bu ara planlarımın arasında seni ziyarette var haberin olsun