S suat14 Üyemiz Katılım 1 Eyl 2012 Mesajlar 56 Konum izmir Adı suat Soyadı güzel 8 Kas 2014 #1 slm arkadaşlar.herkese bol üretimler kolay gelsin. benim için ara bitti ve aranıza tekrar dönüyorum. ama tek başına daha fazla kuşla ve kalite yine çok yüksek olacak yakında
slm arkadaşlar.herkese bol üretimler kolay gelsin. benim için ara bitti ve aranıza tekrar dönüyorum. ama tek başına daha fazla kuşla ve kalite yine çok yüksek olacak yakında
B bjk70 Uzman Üyemiz Katılım 26 Eyl 2014 Mesajlar 706 Konum Mersin Adı Erkan 8 Kas 2014 #2 Hadi hayırlısı olsun hoşgeldiniz GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Behzat TİĞİZ Powermaxmama.com Yönetici Katılım 20 Şub 2011 Mesajlar 3,078 Konum Batman Web sitesi www.powermaxmama.com Adı Behzat Soyadı Tiğiz 9 Kas 2014 #3 hayırlı ugurlu olsun suat bey aramıza tekrar hg niz
S suat14 Üyemiz Katılım 1 Eyl 2012 Mesajlar 56 Konum izmir Adı suat Soyadı güzel 10 Kas 2014 #4 teşekkür ederim arkadaşlar
Ülyas Şen Takipçi Üyemiz Katılım 15 Eki 2011 Mesajlar 143 Konum izmir Adı ilyas Soyadı şen 11 Kas 2014 #5 Hayırlı olsun Suat bey. Bende İzmir deyim İzmir in neresindesiniz yakın isek yardımlaşabiliriz.
S suat14 Üyemiz Katılım 1 Eyl 2012 Mesajlar 56 Konum izmir Adı suat Soyadı güzel 12 Kas 2014 #6 çiğli evka 5 teyim ilyas bey zaman iç,inde tabiki birbirimize gidip geleceğiz
E euphrates Uzman Üyemiz Katılım 17 Eki 2013 Mesajlar 302 Konum Mersin Adı Fırat Soyadı Akad 14 Kas 2014 #7 hayırlısı olsun inşallah hoş geldiniz
halongan Üyemiz Katılım 17 Nis 2012 Mesajlar 49 Konum Merkez/KONYA Adı Halis Soyadı ONGAN 14 Kas 2014 #8 Şimdiden hayırlı olsun, dönüşünüz muhteşem olur umarım.
S suat14 Üyemiz Katılım 1 Eyl 2012 Mesajlar 56 Konum izmir Adı suat Soyadı güzel 14 Kas 2014 #9 tşkr edrm arkadaşlar
D dameee Uzman Üyemiz Katılım 2 Ağu 2012 Mesajlar 361 Konum kocaeli Adı ayhan Soyadı şen 16 Kas 2014 #10 Hayirli olsun zaten birakilmiyor bu sevgi alkisd
kotkafa Site Moderatörü Yönetici Katılım 18 Tem 2010 Mesajlar 1,485 Konum Antalya Adı Günay Soyadı Dönmez 17 Kas 2014 #11 Hoşgeldin Suat, ben sana demiştim...birkere kuş bokunu elledikten sonra brakmak zor
S suat14 Üyemiz Katılım 1 Eyl 2012 Mesajlar 56 Konum izmir Adı suat Soyadı güzel 18 Kas 2014 #12 valla aynen öyle günayım bu bok at izi kalsın gibi sanki kardeşim telefonum serviste bana yada ben size bu yüzden ulaşamıyorum inşallah iyisindir. bu ara planlarımın arasında seni ziyarette var haberin olsun
valla aynen öyle günayım bu bok at izi kalsın gibi sanki kardeşim telefonum serviste bana yada ben size bu yüzden ulaşamıyorum inşallah iyisindir. bu ara planlarımın arasında seni ziyarette var haberin olsun