Güvercinlerin Sabah Kahvaltısı.

  • Konbuyu başlatan elaziz2316
  • Başlangıç tarihi
E

elaziz2316

Guest
    Hergün aksatmadan bu güvercinleri beslemeye çalışıyorum. Özellikle kış aylarında daha çok özen gösteriyorum. Çok sevdiğim halde yer ayarlayamadığım için hiç besleyemedi. ama içimde sürekli bir ukte olarak kalmıştır :( . İleride Allah nasip eder açık teraslı bir evim olur ise ya da bahçali bir evim olur ise kesinlikle besleyeceğim.

    Sabah kahvaltısı yaptırdığım güvercinleri sizlerle de paylaşmak istedim.

View My Video
 

sezgin

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,913
Konum
istanbul
Adı
Sezgin
Soyadı
Anıl
Maşallah Maşallah valla büyük sevap kazanıyorsunuz İnşallah en yakın zamanda güvercin kümesinide kurarsınız
 

senfoniork22

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
1,835
Konum
Antalya
Adı
Ahmet
Soyadı
Tatlıpınar
ah ah güvercin besleme hastalığı bendede var ama ne yapacan işte kiracıyız kendi evim olursa gücercin beslemeye tekrar başlıyacam
 
E

elaziz2316

Guest
Cihan AYTAN' Alıntı:
alkisd alkisd music  güvercinler adına teşekkürler ismail bey  pray
    Elimizden geldiği kadar yaban hayattaki canlıları da beslememiz gerektiğini düşünüyorum.
 
E

elaziz2316

Guest
PAMUK' Alıntı:
Tüh ya orda kaçak evcil kuşlar var keşke yakalasaydınız..
    :) Hadi hepsini yakaladık diyelim. Nereye koyacağız. Yerimiz yok ki :( Zaten yerimiz olsa kendi güvercinimizi üretiriz.
 

ONuR

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
125
Konum
ANKARA
Adı
ONUR
Soyadı
PARILDAYAN
Gerçekten çok güzel bir davranış bu devirde sizin gibii insanlar azaldı tekrardan tebrikler..
 

kemal akbulut

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
2,034
Konum
Muğla Marmaris
Web sitesi
ww.muhabbetkusuureticileri.com
Adı
Kemal
Soyadı
Akbulut
MAAŞALLAH BENİM LEYLEKLEREDE BİRAZ YEM GÖNDER YADA GETİRİVER HEMEN ŞURASI İYİSİN İYİSİN ARZULARIN ŞELALE OLSUN BENDE 30 KADAR FİLO OLMUŞ 24 SAAT SERBEST UÇAN HER RENK MEVCUT ONLARIN KANAT SESİ YETİYOR HAKLISIN SLM
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
  Kim bilir ne çok sevap kazandınız İsmail bey..
  Video yu bile izlemesi güzeldi. Teşekkürler..