E
elaziz2316
Guest
Hergün aksatmadan bu güvercinleri beslemeye çalışıyorum. Özellikle kış aylarında daha çok özen gösteriyorum. Çok sevdiğim halde yer ayarlayamadığım için hiç besleyemedi. ama içimde sürekli bir ukte olarak kalmıştır
. İleride Allah nasip eder açık teraslı bir evim olur ise ya da bahçali bir evim olur ise kesinlikle besleyeceğim.
Sabah kahvaltısı yaptırdığım güvercinleri sizlerle de paylaşmak istedim.
View My Video
Sabah kahvaltısı yaptırdığım güvercinleri sizlerle de paylaşmak istedim.
View My Video

