Hobi üretimhanem yakında hizmete girecek..

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
Levent ACAR' Alıntı:
Amin üstadım, teşekkürler. Yolunuz düşerse Maltepeye beklerim. Mart ayı içinde açılacak ufak mekanım .)
Teşekkür ederim. Ben seviyorum temiz ve düzenli ortamları. Başladığım gibi devam ederim inşallah sağolun.
Serkan kardeşim, ben İstanbuldayım. .))  Yolunuz düşerse beklerim.
  gelişme var ise resimleri alalım levent ustadım :)
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Abi Vallahi süper olmus Allah Utandirmasin Nazar değmesin eski halinden bu hale gelmesi çok güzel olmus misafir odasi flan bayildim helal olsun
 

Levent ACAR

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
725
Konum
İstanbul - Maltepe
Adı
Levent
Soyadı
ACAR
Deniz YILMAZ...' Alıntı:
Abi Vallahi süper olmus Allah Utandirmasin Nazar değmesin eski halinden bu hale gelmesi çok güzel olmus misafir odasi flan bayildim helal olsun
Buyrun beklerim her zaman.

Cihan AYTAN' Alıntı:
Vayyy Levent abim işte beceremediğim olay masa tenisi :D
Ben öğretirim sana cihan ustam .)
Gerçi 15-20 senedir oynadığım yok ama.. Unutmamışızdır herhalde. .))
Olmadı dart var senin için. .))
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
DARTTA  BENDE  VARIM..... VE  NE YAZIK Kİ  FEDERASYONU OLAN BİR  SPOR AMA  BİZİM  ÜLKEDE  RAGBET  YOK DAHA DOGRUSU DEĞER YOK..
 

Levent ACAR

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
725
Konum
İstanbul - Maltepe
Adı
Levent
Soyadı
ACAR
Damızlıklar


Benim evdeki Zeytin


Eşi diye düşündüğümüz gri


Bunlar da Cihan ustanın benim için ayırdığı diğer çiftlerim






Kuşlar daha gelmeden nazar olmazlar inşallah..

 

Levent ACAR

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
725
Konum
İstanbul - Maltepe
Adı
Levent
Soyadı
ACAR
Selam,
Bu gün saat 14:45'de Gayrettepeden çıktım. Bahçelievlerde Kafesçi Osmana gittim. 2 adet 150cm. salma kafeslerimi aldım. Hemen orada Yalçın kardeşimden dal darıları da aldım. Oradan çıktım Ataşehir fetih mobilyacılar çarşısındaki mobilyacma gittim. Orada salma kafeslerimin altına koyacağım dolabımı aldım. Oradan çıktım Kartal Bst kafese, Cengiz Basut'tan da 10lu box kafesimi aldım. Maltepeye eve geldim aşağıya indirdim. saat 10:00 da eve girdim. Öldüm bittim, tatlı, huruzlu bir yorgunluk var..
Fotoğraflar yarından sonra..
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Levent ACAR' Alıntı:
Selam,
Bu gün saat 14:45'de Gayrettepeden çıktım. Bahçelievlerde Kafesçi Osmana gittim. 2 adet 150cm. salma kafeslerimi aldım. Hemen orada Yalçın kardeşimden dal darıları da aldım. Oradan çıktım Ataşehir fetih mobilyacılar çarşısındaki mobilyacma gittim. Orada salma kafeslerimin altına koyacağım dolabımı aldım. Oradan çıktım Kartal Bst kafese, Cengiz Basut'tan da 10lu box kafesimi aldım. Maltepeye eve geldim aşağıya indirdim. saat 10:00 da eve girdim. Öldüm bittim, tatlı, huruzlu bir yorgunluk var..
Fotoğraflar yarından sonra..
vay abi :) okumasi bile zor geldi :) bekliyoruz fotolari :)
 

Levent ACAR

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
725
Konum
İstanbul - Maltepe
Adı
Levent
Soyadı
ACAR
Selamlar,
Bu akşam kardeşimi aldım eve geldik. Dolap ve salma kafesleri bir güzel temizledik. Salma kafeslerin arkasına ve içlerine ışıklandırma için kablo kanalları yapıştırdım ve kurumaya bıraktım. Yarın akşam kablolama işlemini yapacam. Kısmet olursa yanar döner fotoğraf paylaşmak istiyorum. :)





 

kyler

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
303
Web sitesi
www.hobihanem.com
Adı
M. Yalçın
Soyadı
Yılmaz
Levent ACAR' Alıntı:
Selam,
Bu gün saat 14:45'de Gayrettepeden çıktım. Bahçelievlerde Kafesçi Osmana gittim. 2 adet 150cm. salma kafeslerimi aldım. Hemen orada Yalçın kardeşimden dal darıları da aldım. Oradan çıktım Ataşehir fetih mobilyacılar çarşısındaki mobilyacma gittim. Orada salma kafeslerimin altına koyacağım dolabımı aldım. Oradan çıktım Kartal Bst kafese, Cengiz Basut'tan da 10lu box kafesimi aldım. Maltepeye eve geldim aşağıya indirdim. saat 10:00 da eve girdim. Öldüm bittim, tatlı, huruzlu bir yorgunluk var..
Fotoğraflar yarından sonra..
Hayırlı uğurlu olsun inşallah tam bittiği zaman bizlerde ziyaretinize gelmek isteriz. Darılara gelincede inşallah kuşlar severek yerlerde benimde yüzümü kara çıkarmazlar. En kısa sürede işlerinizi bitirip kuşlarınızı koymanız dileklerimle. Hayırlı sağlıklı bol yavrulu sezonlar dilerim.
 

afatsum03

Takipçi Üyemiz
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
244
Konum
AFYONKARAHİSAR
Adı
MUSTAFA
Soyadı
KÖKSOY
Maşallah çok güzel olmuş inşallah bu emeğinizin karşılığını bol yavru ile alırsınız.