Selam,
Bu gün saat 14:45'de Gayrettepeden çıktım. Bahçelievlerde Kafesçi Osmana gittim. 2 adet 150cm. salma kafeslerimi aldım. Hemen orada Yalçın kardeşimden dal darıları da aldım. Oradan çıktım Ataşehir fetih mobilyacılar çarşısındaki mobilyacma gittim. Orada salma kafeslerimin altına koyacağım dolabımı aldım. Oradan çıktım Kartal Bst kafese, Cengiz Basut'tan da 10lu box kafesimi aldım. Maltepeye eve geldim aşağıya indirdim. saat 10:00 da eve girdim. Öldüm bittim, tatlı, huruzlu bir yorgunluk var..
Fotoğraflar yarından sonra..