Bir müddetten beri bu konuyu araştırıyordum. Elektrikçilere, üretimhane sahiplerine danıştım. Üretimhane için şu doğrulara vardık.
1- Üfleyen bir ısıtma sistemi olmayacak. Klima ve benzeri, üretimhanede ister istemez çok toz olcağından göz ve burunlarına zarar verebilir. Astımı tetikler.
2- Ufo tarzı olmayacak. Çünki havayı ısıtmadığından termostatın atması ile herşey tekrar buz gibi oluyor. Çok doğal olmayan bir ısıtma tarzı. Ya yakıyor ya üşütüyor. Üstelik üstüne tüğ falan geldiğinde yanıyor.
3- Üflemeli rezistanslı olmayacak. Büyük marketlerden 30 tl ye alabileceğiniz bu ısıtma aleti üretimhane için adeta çıra gibi. Aman dikkat, havayı aldığı yerden kuşun tozu dediğimiz beyaz toz girerse yanarak dışarı çıkartıyor. Tüğlerde aynı.
4- En uygun kalorifer tarzını bulduk. Nasıl yakar bilmiyorum ama 2400 wat, aşağıdkine benzer bir alet. Kalorifer tesisatı olmayanlar için ideal olabilir. Fansız olanlar tercih edilebilir.
1- Üfleyen bir ısıtma sistemi olmayacak. Klima ve benzeri, üretimhanede ister istemez çok toz olcağından göz ve burunlarına zarar verebilir. Astımı tetikler.
2- Ufo tarzı olmayacak. Çünki havayı ısıtmadığından termostatın atması ile herşey tekrar buz gibi oluyor. Çok doğal olmayan bir ısıtma tarzı. Ya yakıyor ya üşütüyor. Üstelik üstüne tüğ falan geldiğinde yanıyor.
3- Üflemeli rezistanslı olmayacak. Büyük marketlerden 30 tl ye alabileceğiniz bu ısıtma aleti üretimhane için adeta çıra gibi. Aman dikkat, havayı aldığı yerden kuşun tozu dediğimiz beyaz toz girerse yanarak dışarı çıkartıyor. Tüğlerde aynı.
4- En uygun kalorifer tarzını bulduk. Nasıl yakar bilmiyorum ama 2400 wat, aşağıdkine benzer bir alet. Kalorifer tesisatı olmayanlar için ideal olabilir. Fansız olanlar tercih edilebilir.

