İdeal Isıtma Yöntemi

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
Bir müddetten beri bu konuyu araştırıyordum. Elektrikçilere, üretimhane sahiplerine danıştım. Üretimhane için şu doğrulara vardık.

1- Üfleyen bir ısıtma sistemi olmayacak. Klima ve benzeri, üretimhanede ister istemez çok toz olcağından göz ve burunlarına zarar verebilir. Astımı tetikler.
2- Ufo tarzı olmayacak. Çünki havayı ısıtmadığından termostatın atması ile herşey tekrar buz gibi oluyor. Çok doğal olmayan bir ısıtma tarzı. Ya yakıyor ya üşütüyor. Üstelik üstüne tüğ falan geldiğinde yanıyor.
3- Üflemeli rezistanslı olmayacak. Büyük marketlerden 30 tl ye alabileceğiniz bu ısıtma aleti üretimhane için adeta çıra gibi. Aman dikkat, havayı aldığı yerden kuşun tozu dediğimiz beyaz toz girerse yanarak dışarı çıkartıyor. Tüğlerde aynı.
4- En uygun kalorifer tarzını bulduk. Nasıl yakar bilmiyorum ama 2400 wat, aşağıdkine benzer bir alet. Kalorifer tesisatı olmayanlar için ideal olabilir.
Fansız olanlar tercih edilebilir.

 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
ah be mehmet bey ufo faturası 210 tl gelince aynı gün bu konu üzerine araştırma yaptım ve yağlı radyatör aldım. Ben çok memlumun elektirik faturamı % 65 azalttı .
 

okn2525

Yeni Üyemiz
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
3
Adı
okan
Soyadı
küçükçetin
Paylaşım için teşekkürler.
 

ahmeterol

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
191
Konum
Ankara-Polatlı
Adı
Ahmet
Soyadı
Erol
kinzavas' Alıntı:
ah be mehmet bey ufo faturası 210 tl gelince aynı gün bu konu üzerine araştırma yaptım ve yağlı radyatör aldım. Ben çok memlumun elektirik faturamı % 65 azalttı .
yağlı radyatör marka ve özellik belirtebilirmisiniz kaç metrekarelik yere 1 aylık fatura ne kadar geliyor selamlar
 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
febbre marka 11 dilimli 2500 wat koçtaş tan 120 tl ye aldım 20 metre karelik alanı ısıtıyorum. Fatura gelmedi ama elektirik saatinden hesaplamalarıma göre ufo dan % 65 daha ucuz . 
 

bülentyıldız

Takipçi Üyemiz
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
161
Konum
izmir
Adı
Bülent
Soyadı
yıldız
fırex markalı ürünler şu anda tansaşta çok uygun fiyatlara satılıyor.Almak isteyenlere bende tavsiye ederim.Reklamımız olsun bari :) :)
 

Kawasaki

Takipçi Üyemiz
Katılım
7 Eki 2010
Mesajlar
204
Konum
Balikesir
Adı
Engin
Soyadı
Kahraman
Evim dogalgazlı oldugundan bende ufak çaplı üretimhaneme evden petek çektirdim ısı sabir 20 derece üretim süper gidiyor maşallah
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
bülentyıldız' Alıntı:
fırex markalı ürünler şu anda tansaşta çok uygun fiyatlara satılıyor.Almak isteyenlere bende tavsiye ederim.Reklamımız olsun bari :) :)
Selahattin abi arkadaştan ücret aldıkmı :D
 

bülentyıldız

Takipçi Üyemiz
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
161
Konum
izmir
Adı
Bülent
Soyadı
yıldız
Mehmet Kıdır' Alıntı:
Selahattin abi arkadaştan ücret aldıkmı :D
İşin şakası bi yana tansaşta çalıştığım için ve ısıtıcı gurubuyla bizzat ilgilendiğim için belirtmek istedim iyi ürün iyi fiyat.ayrıca bugüne kadar sattığımız firex markalı hiçbir ısıtıcıdan müşteri şikayeti almadık.
 

metroxylon

Takipçi Üyemiz
Katılım
10 Ara 2010
Mesajlar
238
Konum
Buca/İzmir
Adı
Özgür
Soyadı
Kurt
mehmet bey çok teşekkür ederim beni çok düşündüren konuya açıklık getirmişsiniz.
bende yağlı radyatör düşünüyorum ama araştırmalarım devam ediyor.
 

ilker

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
295
Konum
MURATLI-TEKİRDAĞ
Adı
ilker
Soyadı
ERTÜRK
BEN DAHA ÖNCEKİ TOPİKTE YAZMIŞTIM 12Lİ YAĞLI RADYOTÖR KULLANIYORUM DİYE ZAMAN RÖLESİNLE AKŞAMLARI DAHA FAZLA YAKIYORUM HAVAYIDA KURUTMUYOR
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
İlker Bey, biraz kurutuyor havayı. Ben de 78 den aşağı düşmeyen nem oranı şimdi 65te.
 

polarci

Takipçi Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
219
Konum
balikesir
Adı
ismail
Soyadı
paşalar
bende geçen ayın 1 de kumtel marka ufo tipi ısıtıcı yakmaya başladım bu ay fatura geldi  ısıtıcının yaktıgı 65-70 tl arası bana uygun geldi şimdilik birde onumuzdeki aya bakacaz tabi .gecen ay 20-22 dereceden aşagı hıc  dusmedi ama bu ay kıstım bakalım  15-17 dereceye ayarladım bakalım faturada dusecek mi?