İzmir Kuş Pazarından İki Kare...

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
Şevket ÇAĞLAR' Alıntı:
oradaki kuşlar ne çalıntı ne de pakistan ..... yalnızca izmir ve civarında fazla üretici var . talep fazlası üretim olunca böyle oluyor. şahsen ben bu fiyata kuş vermiyorum ama piyasada verenler var malesef. bütün üreticileri aynı kategoriye koymayın yok sarı darı yok kuru ekmekle besliyor diye ..... bugün wonder vogel beyaz darı aldım .... aspur uda deli nature kullanıyorum . her günde satışa götüreceğim yavrular dahil yumurta mamalarını eksik etmiyorum . mamalarına kattığım vitaminler de cabası . izmir piyasası böyle çok yazıldı ve yazılacak ...... rica ederim herkesi aynı kefeye koymayın .
İzzet ARSLAN' Alıntı:
sanki görüpte yazmışınız gibi kesin konuşmaktasınız. ben kendi adıma konuşayım sabahın altısında kalkıp tam 7km yol gidip mama hazırlayıp veriyorum ve sadece ince yem veriyorum.daha bugüne kadar öyle kuru ekmek alıp verdiğimi hatırlamıyorum.kira konusuna gelince aynen kira ödemiyorum.ama onuda yol parası karşılıyor zaten gidiş geliş 14 km-artı harcadığım emek.aynı şekilde hüseyin vardar -bülent karaman ve izmirde çoğu üreticinin box kullandığını biliyorum. ama szinde dediğiniz gibi salma üretimde yapan vardır elbet.ama genellemeniz tamamen yanlış ve önyargılı karar .çok üretici olması fiyatları yerlerde süründürüyor zaten kuşuna güvenen pazara götürmüyor
abi murat abimiz genelleme yaparken böyle yapanlardan bahsetmiş izmirde ankarada herkes aynı şeyi yapıyor diye bir şey yok herkes nasıl baktığını kendisi biliyor zaten murat abimiz böyle yapanları söylüyor yoksa izmirde ankarada bir sürü iyi üretici var
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Gökhan YILDIZLI' Alıntı:
Ankaradaki kuş pazarı pazar günleri iskitler büyük sanayide kuruluyor,ama muhabbet fazla gelmiyor genelde kanarya getiriyorlar,gelen muhabbetlerin fiyatı ise 25tl den başlıyor,izmirde bu 10tl ye satılan kuşlar arasında çok güzel kuşlar var ayrıca hiç pakistana da benzemiyor,kuştan anlayan bir insan içlerinden sağlıklı bir kaç çift çıkarabilir.
+1
 

burhan kadem

Üyemiz
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
72
Adı
Burhan
Soyadı
KADEM
hayret ettim adam bide yazı yazmış 10 tl kafamı kurcalamadı değil adam mama maliyeti yemdir falandır sudur elektiriktir bunları hiçmi düşünmüyor acaba yoksa hemen satıp parayımı çevireyim diyemi yaptı benim bu fiyatlara kafam almıyor bu fiyat 6-7 sene önceki fiyat demekki arkadaş yemi mamayı 10 senelik almışki kar ediyor helal olsun ne diyeyim
 

gurhun_ayaz

Uzman Üyemiz
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
355
Konum
İzmir/Bornova
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Gürhun
Soyadı
Ayaz
Burhan KADEM' Alıntı:
hayret ettim adam bide yazı yazmış 10 tl kafamı kurcalamadı değil adam mama maliyeti yemdir falandır sudur elektiriktir bunları hiçmi düşünmüyor acaba yoksa hemen satıp parayımı çevireyim diyemi yaptı benim bu fiyatlara kafam almıyor bu fiyat 6-7 sene önceki fiyat demekki arkadaş yemi mamayı 10 senelik almışki kar ediyor helal olsun ne diyeyim
Burhan izmirde 10 liraya satan sattığına şükrediyor. Geçenlerde pırıl pırıl kuşları tanesi 7-8 liradan verdi gözümün önünde biri.
 

dameee

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
361
Konum
kocaeli
Adı
ayhan
Soyadı
şen
biz şükredelim o zaman 15 verdimi acı ama gerçek bu arkadaşlar
 

Ozan KARABULUT

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ağu 2012
Mesajlar
205
Konum
İzmir
Adı
Ozan
Soyadı
KARABULUT
Burdaki petshoplarda üreticiye karşı şöyle bir söylem oluştu pazardaki bu durum yüzünden...

''Abicim Allah seni inandırsın 8-10 TL ye seçmece kuşlar var pazarda''  ???
 

burhan kadem

Üyemiz
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
72
Adı
Burhan
Soyadı
KADEM
Gürhun AYAZ' Alıntı:
Burhan izmirde 10 liraya satan sattığına şükrediyor. Geçenlerde pırıl pırıl kuşları tanesi 7-8 liradan verdi gözümün önünde biri.
gürhun desene muhabbetide bitirdiler yavaş yavaş kuştan çekilmemiz lazım zamanımı geldi bilmiyorum tanıdığım okadar insna var geçinen bunlarla ama bitirmeye çalışıyorlar yzık yakın zaman satılık üretimhane çok görücez ve alışmaya çalışmak lazım ileriki yıllarda jumbolara ve tepelilere el atıcaklar az kaldı