efekan_altun
Uzman Üyemiz
Şevket ÇAĞLAR' Alıntı:oradaki kuşlar ne çalıntı ne de pakistan ..... yalnızca izmir ve civarında fazla üretici var . talep fazlası üretim olunca böyle oluyor. şahsen ben bu fiyata kuş vermiyorum ama piyasada verenler var malesef. bütün üreticileri aynı kategoriye koymayın yok sarı darı yok kuru ekmekle besliyor diye ..... bugün wonder vogel beyaz darı aldım .... aspur uda deli nature kullanıyorum . her günde satışa götüreceğim yavrular dahil yumurta mamalarını eksik etmiyorum . mamalarına kattığım vitaminler de cabası . izmir piyasası böyle çok yazıldı ve yazılacak ...... rica ederim herkesi aynı kefeye koymayın .
abi murat abimiz genelleme yaparken böyle yapanlardan bahsetmiş izmirde ankarada herkes aynı şeyi yapıyor diye bir şey yok herkes nasıl baktığını kendisi biliyor zaten murat abimiz böyle yapanları söylüyor yoksa izmirde ankarada bir sürü iyi üretici varİzzet ARSLAN' Alıntı:sanki görüpte yazmışınız gibi kesin konuşmaktasınız. ben kendi adıma konuşayım sabahın altısında kalkıp tam 7km yol gidip mama hazırlayıp veriyorum ve sadece ince yem veriyorum.daha bugüne kadar öyle kuru ekmek alıp verdiğimi hatırlamıyorum.kira konusuna gelince aynen kira ödemiyorum.ama onuda yol parası karşılıyor zaten gidiş geliş 14 km-artı harcadığım emek.aynı şekilde hüseyin vardar -bülent karaman ve izmirde çoğu üreticinin box kullandığını biliyorum. ama szinde dediğiniz gibi salma üretimde yapan vardır elbet.ama genellemeniz tamamen yanlış ve önyargılı karar .çok üretici olması fiyatları yerlerde süründürüyor zaten kuşuna güvenen pazara götürmüyor

