ayırman gerek, yoksa sürekli birbirlerini kan revan içinde bırakırlar. erkeği ayır dişi tek başına bakar yavrulara, böyle yuvayı koruyan dişiler iyi bakıyor yavrulara, yeme düşene kadar besliyor, bende de bir tane var da, maşayla yem değiştiriyorum ellerim de yara olmayan yer kalmadı bana da saldırıyor.
kolay gelsin sizede.....Atillan bey dediginiz gibi yaptim ayirdim .erkegi diger show ciftin yanina koydum bunlar fazla ciftlesmiyor.ilk yumurtalarinida ayirdigim disinin altina koymustum..ayirdigim erkegi ciftlerin yanina koymam yanlismi dogrumu?tskler...
kuşları ayırman iyi olmuş. ben de aynı sorun vardı erkeği ayırdım.şuanda yavrular kafes attı anne taban yavrulara yem yeme eğitimine başladı. sanırım yer olmadığından başka çiftin yanına koydun. ben ce varsa boş kafes oraya koy.