kış geldi ısıtıcı tavsiyesi

çömlekçi çırağı

Yeni Üyemiz
Katılım
8 Kas 2015
Mesajlar
7
Konum
nevşehir
Adı
huzeyfe
Soyadı
akgül
üretici abilerim arkadaşlarım 3,5 metreye 3 metre , yüksekliği oda yüksekliği olan, yer seviyesinde 2 camı olan bodruma blauberg auto 125 fan aldım.havalandırma için.ısınma için fakir 12 dilim holojenli radyatör mü delonghi 12 dilim mi ya da tavsiye edeceğiniz tecrübe ettiğiniz bir ısıtıcı modeli var mı tavsiyeleriniz için teşekkürler