KUMBURGAZDA MUHABBET ÜRETİM HANEM SOYULDU

sonerkp

Uzman Üyemiz
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
705
Konum
Ankara
Adı
Soner
Soyadı
DURMUŞ
arkadasım ilk olarak gecmiş olsun demek dışında herkes bunu yapıyor ve hırsızlara lanet okuyor. biz aileysek bununla kalmamalıyız. Can bey ben kendim olarak 4 çiftim ve 5 adette yavrum var size bir çift hediye edebilirim. geçmiş olsun demekle yetinmek istemiyorum. formdada duyarlı benim gibi düşünen dostlar çıkacaktır.
 

muyar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
488
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.leenglish.com
Adı
Mehmet
Soyadı
Uyar
Soner beye katılıyor ve destekliyorum

Ben de İstanbul Samandıradayım. Size bir çift damızlık çek verebilirim. Şu anda tatil dolayısıyla Ankaradayım. Döndüğümde irtibata geçerim. Tekrar geçmiş olsun. Allah hiç kimseye yaşatmasın inşaAllah.
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Eyüp AKBIYIK' Alıntı:
çok çok geçmiş olsun umarım en kısa zamnda bulursun bu serefsiz hırsızlar insanların emklerini paralarını rıskını çalıyor zehir zıkkım olsun
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Büyük geçmiş olsun.. Çok
üzücü bi olay.. Allah (cc)
sabır versin..
 

can köki

Yeni Üyemiz
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
19
Konum
İSTANBUL KUMBURGAZ
Adı
CAN
Soyadı
KÖKİ
Arkadaşlar siz siz olun  güvenlik önlemlerinizi maximum düzeye alın yoksa benim gibi kuşlar çalındıktan sonra keşke şöyle yapsaydımın  bir faydası yok
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Can KÖKİ' Alıntı:
Arkadaşlar siz siz olun  güvenlik önlemlerinizi maximum düzeye alın yoksa benim gibi kuşlar çalındıktan sonra keşke şöyle yapsaydımın  bir faydası yok
aslında bilezikli ise bulunması fazla zor olmasa gerek
 

agatam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
680
Konum
İstanbul
Adı
Kadir Can
Soyadı
ŞAFAK
Büyük geçmiş olsun.. Çok üzücü bi olay.. Allah (cc) sabır versin..
 

cengizhan77

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
17
Konum
BURSA
Adı
Cengiz
Soyadı
Dalsal
Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum üzüntünüzü paylaşıyorum.Ancak şöyle bir durum da var insanlar artık manav dükkanına bile kamera ve alarm takıyorlar bizim buradan gördüğüm örnekleri de çoğaltabilirim ama tabiiki maddiyat meselesi olabilir fakat sonuçta giden yılların emeği var,parası var vs.Benim üretimhanem yok hobiciyim ama olsaydı inanın kesinlikle güvenliği de ihmal etmezdim yanlış anlamayın benimkisi sadece bir görüş tekrar geçmiş olsun.İnşallah kuşlarınıza kavuşursunuz..
 

Murat ÖZYÜREK

Takipçi Üyemiz
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
238
Konum
ANKARA
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Murat
Soyadı
ÖZYÜREK
geçmiş olsun...ALLAH yardım etsin...inşaallah yeniden başlar ve bu sefer güvenliği arttırırsınız...kamera sistemi veya alarm sistemi gibi bir şey kurun...hırsızlar mutlaka kuşları satışa çıkaracaktır,satış ilanlarını,pazarları,petshopcuları takip edebilirseniz iyi olur...geçmiş olsun...