kyler
Uzman Üyemiz
tşk ederim abi. Hafta içi güneş ecza deposunun yolu gözüktü bize artık.
ilker kardeş yedekli çalışmanız çok güzel bu üretim işinin olmazsa olmazı yer varsa her zaman yedekli çalışmanın verimini alırsınilker ertürk' Alıntı:teşekürler çetin abi kendimize kadar 40 küsür takım var bizimde hedef 60 takım ve yedekler
bravo ilker aşmışsın kendini. ben kendime bir tane bile ayıramıyorumilker ertürk' Alıntı:teşekürler çetin abi kendimize kadar 40 küsür takım var bizimde hedef 60 takım ve yedekler
merhabalar ben üretimde yeni olduğum bilmiyorumda yedekli çalışmak ne anlama geliyor acabailker ERTÜRK' Alıntı:teşekürler çetin abi kendimize kadar 40 küsür takım var bizimde hedef 60 takım ve yedekler
Ahmet SALMAN' Alıntı:Paylaşım için teşekkürler

