nemre_7889
Üyemiz
Disi kusum 9 aylik. 4 aylik yavru iken almistim. Disiyi kafese salip 1.5 yasinda bir es aldim ona yaklasik 2 ay once. Erkekle cok iyi anlasiyorlar.ciftlestiklerini de gordum. Disinin gagasi da oldukca kahverengi bir renkte. Fakat hicbir şekilde bir yumurtlama belirtisi yok ne yapicam bilmiyorum uzman üreticiler bir yorumda bulunabilirler mi.vitaminli sularını mamalarını gaga taşlarını herşeylerini veriyorum ama hala yavru alamadım çok üzülüyorum.ne olur yardım edin 

