Merhaba arkadaşlar benim tek dişi bir tane lutinom var yanına bir erkek almayı planlıyorum.Bir üretici abimden lutino istedim.Fakat bana 200 tl fiyat söyledi.Benim kuşumunda kırık lutino oldugunu söyledi.Sizce benim kuşum kırık mı birde 200 tl kırık lutino için fazla mı az mı?
http://n1305.hizliresim.com/19/g/n2g8c.jpg
http://o1305.hizliresim.com/19/g/n2gb5.jpg
http://n1305.hizliresim.com/19/g/n2g8c.jpg
http://o1305.hizliresim.com/19/g/n2gb5.jpg

