Mantolu.Mor.

amazonia

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
1,175
Konum
Bandırma/Türkiye
Adı
Bilal
Soyadı
ERDEM
Güzel bir video Japonyalı üreticinin.Bir kaç yıl önce yayınlamıştı.
Bu adamlar bu işte çok iyiler, yani tepeli ve mantolu işinde...
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
Bilal ERDEM' Alıntı:
Güzel bir video Japonyalı üreticinin.Bir kaç yıl önce yayınlamıştı.
Bu adamlar bu işte çok iyiler, yani tepeli ve mantolu işinde...
  aynen bilal abi bir  arab lar  bu işide beceriyorlar.. özellikle  surıye ve mısır eee gün gelecek bizde alnımızın akıyla altından kalkarız hamd olsun çünkü alt yapı sağlamlaştı bir zamanlar hatırlardım show jumboyu şimdi ise maşallah öyle kümesler varki aman ALLAH korusun..... nazarlardan saaklasın.. kim bilir belki  birileri  montoluyu getirmiştir ama bekliyordur  :) :) :)
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Karahan UZUN.' Alıntı:
  aynen bilal abi bir  arab lar  bu işide beceriyorlar.. özellikle  surıye ve mısır eee gün gelecek bizde alnımızın akıyla altından kalkarız hamd olsun çünkü alt yapı sağlamlaştı bir zamanlar hatırlardım show jumboyu şimdi ise maşallah öyle kümesler varki aman ALLAH korusun..... nazarlardan saaklasın.. kim bilir belki  birileri  montoluyu getirmiştir ama bekliyordur  :) :) :)
aynen belki getirilmiştir ama inşallah veteriner biyolog ve gen mühendislerimizin artık genlere müdahale edebileceği hastalık anında bilimsel testler yapabilecekleri tesislere ve imkanlara kavuştuğu günleri görürüz
 

agatam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
680
Konum
İstanbul
Adı
Kadir Can
Soyadı
ŞAFAK
Heyytt maşallah şu güzelliğe bak insanın içi gidiyor.
 

hakan-egypt

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
347
Konum
cairo-egypt
Adı
hakan
Soyadı
sahinTURK
Karahan UZUN.' Alıntı:
  aynen bilal abi bir  arab lar  bu işide beceriyorlar.. özellikle  surıye ve mısır eee gün gelecek bizde alnımızın akıyla altından kalkarız hamd olsun çünkü alt yapı sağlamlaştı bir zamanlar hatırlardım show jumboyu şimdi ise maşallah öyle kümesler varki aman ALLAH korusun..... nazarlardan saaklasın.. kim bilir belki  birileri  montoluyu getirmiştir ama bekliyordur  :) :) :)
merak etmeyin hocam hagoromo yu ben size getirecegim su yerlilerin dilinden anlayim saglam kan var ancak pahali ve ben tecrubesizim  tecrube kazanmak icin yerli yani misir yerlisi bakiyorum sonrasinda abu gameladan (misirli hagoromo ureticisi) size saglam kan getirecem yada uretecem yada bir ustaya verip urettirecem  turkiyeye kazandiracam
az once arkadas yayinlamisti sivasdan masallah ancak o kus gercek hagoromonun yaninda kabak kalir turkiyede yayilmasina sebep olursam yeter benim icin
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
aynen  sivasta ki kesinlikle yanından bile geçemez ama olsun herşey yavas yavas oluşuyor Hakan abi.... seninle bu işede el atmış olacak  Türkiyem
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Canan NUMAN' Alıntı:
Yok Ülkemin emeği başka o Sivaslı beyaz peri daha güzel.
güzel ülkemin herşeyi güzeldir diyorsunuz yani . Hayırlısıyla daha iyilerinide göreceğiz
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
Fatih MANSIZ' Alıntı:
güzel ülkemin herşeyi güzeldir diyorsunuz yani . Hayırlısıyla daha iyilerinide göreceğiz
  bu konuda bari şeffaf olalım he show kusunda yarısırız avrupayla ama montoluda ohooooo  olursa  hakan kardeşimizle  olur...
 

VusLat.*

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
1,023
Konum
İstanbul ~ Gümüşhane.
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Cihat
Soyadı
Yiva
Karahan UZUN.' Alıntı:
  aynen bilal abi bir  arab lar  bu işide beceriyorlar.. özellikle  surıye ve mısır eee gün gelecek bizde alnımızın akıyla altından kalkarız hamd olsun çünkü alt yapı sağlamlaştı bir zamanlar hatırlardım show jumboyu şimdi ise maşallah öyle kümesler varki aman ALLAH korusun..... nazarlardan saaklasın.. kim bilir belki  birileri  montoluyu getirmiştir ama bekliyordur  :) :) :)

Bilal ERDEM' Alıntı:
Güzel bir video Japonyalı üreticinin.Bir kaç yıl önce yayınlamıştı.
Bu adamlar bu işte çok iyiler, yani tepeli ve mantolu işinde...
 

orhankupeli

Takipçi Üyemiz
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
211
Konum
SİVAS
Adı
orhan
Soyadı
küpeli
merak etmeyin hocam hagoromo yu ben size getirecegim su yerlilerin dilinden anlayim saglam kan var ancak pahali ve ben tecrubesizim  tecrube kazanmak icin yerli yani misir yerlisi bakiyorum sonrasinda abu gameladan (misirli hagoromo ureticisi) size saglam kan getirecem yada uretecem yada bir ustaya verip urettirecem  turkiyeye kazandiracam
az once arkadas yayinlamisti sivasdan masallah ancak o kus gercek hagoromonun yaninda kabak kalir turkiyede yayilmasina sebep olursam yeter benim icin


arkadaslar bos konusmakla bu ısler yürümüyor başkasının kuşlarının resmini videosunu koyup herkes söz sahibi olabiliyor.abu gamelayı ben 7 yıldır takip ediyorum.Benim kuşlarımın damarı sağdan soldan gelme değildir.Biz ordan burdan sağlam kan arayıp üretmedik. Ben yaptım oldu yapabilen warsa buyursun....! Bileziğini taksın...!
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
ORHAN!.... ARKADAŞ SÖZ SAHİBİ OLDUĞUNU İDDA ETMİYOR... VE YAZDIKLARINDA LÜTFEN SEVİYELİ OL ( arkadaslar bos konusmakla bu ısler yürümüyor başkasının kuşlarının resmini videosunu koyup herkes söz sahibi olabiliyor.abu gamelayı ben 7 yıldır takip ediyorum.Benim kuşlarımın damarı sağdan soldan gelme değildir.Biz ordan burdan sağlam kan arayıp üretmedik. Ben yaptım oldu yapabilen warsa buyursun....! Bileziğini taksın...!)
BOŞ KONUŞMA FALAN BUNLAR HOŞ ŞEY DEĞİL..........
 

orhankupeli

Takipçi Üyemiz
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
211
Konum
SİVAS
Adı
orhan
Soyadı
küpeli
bizim çıkarttıgımız kuşu dışardaki üreticinin kuşuyla kısyaslayıp bizimkini küçümsemek hoşmu sizce?
 

seanpoul58

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
614
Konum
Sivas
Adı
Ozan
Soyadı
SARIYILDIZ
Arkadaşlar bizim sivas tan çıkan kuşun linkini atarmısınız merak ettim sivaslı olarak :)
 

hakan-egypt

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
347
Konum
cairo-egypt
Adı
hakan
Soyadı
sahinTURK
Orhan KÜPELİ' Alıntı:
bizim çıkarttıgımız kuşu dışardaki üreticinin kuşuyla kısyaslayıp bizimkini küçümsemek hoşmu sizce?
orhan bey sizin kusu kim kotuledi merak ettim hangi ibareden bunu anladiniz veya size iyi dileklermi kullanmadim acaba veya kusunuz tam bir hagoromo da benmi tersini soledim
yari sivasli sayilirim kusunuz icin cok sevindim ancak gercek bir hagoromoyu elde etmeniz icin baya bir zaman gecmesi lazim gercek budur zamandan ziyade dogru eslemelerde lazim galiba tekar soyluyorum kusunuzu begendim insallah son noktaya kadar basarili olursunuz basirlarinizin devamini en icden duygularla diliyorum
insallah sagdan soldan kana ihtiyacimiz veya ihtiyaciniz kalmaz

ayrica sahsimi tanimiyorsunuz yapabileceklerimi bilmiyorsunuz bosmuyum dolumuyum bu konuda bos yorum yapmayiniz is inada binerse hagoromoyu yarin turkiyeye sokarim
kusdan anlamiyorum altini ciziyorum

ancak gorunen koy kalvuz istemez
 

canan numan

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
943
Konum
istanbul
Adı
canan
Soyadı
numan
Orhan KÜPELİ' Alıntı:
bizim çıkarttıgımız kuşu dışardaki üreticinin kuşuyla kısyaslayıp bizimkini küçümsemek hoşmu sizce?
Konu nerelerden nerelere gelmiş okudum da. :(

Şahsen benim fikrim Beyaz renkli ve resmen gül şekli ile bizim ülkemizin kuşu çok zarif ve güzel.

Ayrıca sanırım bizim ülkemizde o beyaz renkli  çıkan kuşa rakip aynı tarz kuş da yok. Bu da çok önemli bir adım ve başarı ben şahsen takdir ile devamını gönülden dilerim.

Dahada bu tarz kuşu olan  Varsada inşallah güzel paylaşımlar ile görmek nasip olur.

Bu arada RESMEN MOR rengi olan kuşların  alımı zerafeti de bir başka oluyor. Keşke Jumbonun, yerlinin, çekinde morları üzerine gidilip ŞU MENEKŞE MORU yakalanabilse.

İnşallah en az kanaryacılar kadar muhabbet besleyenlerde ciddi ciddi tür tür renk renk yetiştirmeye öğrenmeye başlarız. Bilenler zaten biliyordur ancak mesela ben çok bilmiyorum o yüzden kendimi geliştireyim diye bol bol bu siteyi okumaya çalışıyorum.

Hakikaten mantolu, tepeli gibi değişik tipler çok başka bir güzellikte inşallah Ülke olarak bunlardada adımızdan söz ettiririz.

Keşke Üniversitelerimizde biraz bu konuları araştırıp bizim gibi amatörlere yol gösterse.

Hayırlısı ile inşallllah niyetimiz iyi olduktan sonra hepsini aşarız birlik ile beraberlik ile.