mustafa BEKTAŞ
Takipçi Üyemiz
- Katılım
- 7 May 2011
- Mesajlar
- 104
herkese selamlar olsun biraz geç oldu ama olsun..geç olsun güç olmasın..trabzonda yaşıyorum..doğaya tutkuluyum..başlıca hobim av...dolayısıyla 2 adet seter av köpeği.keklik.bıldırcın.sülün.süstavukları.hint horoz ve tavuk ve tabiki muhabbetkuşu

