selamlar sanırım çoğu üreticinin (benim gibi acemi) problemi sabır bu yüzden kuşlarımız hemen yumurta yapsın istiyoruz çünkü daha önce o büyük zevki tatmadık.Petshop larda bir çok kızıştırıcı var ancak en etkili kızıştırıcı nijer diye biliyorum ama nijer kullanımınında iyi ayarlanması gerek nijer kuşlara nasıl, nekadar ve ne sıklıkla verilir?Birde kuşlarımın kızışıp kızışmadığını söylerseniz çok sevinirim 





