nijer tohumu(ÜSTADLARIN YORUMLARIN BEKLİYORUZ :) )

emreediz

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
224
Konum
bodrum
Adı
emre
Soyadı
ediz
selamlar sanırım çoğu üreticinin (benim gibi acemi) problemi sabır bu yüzden kuşlarımız hemen yumurta yapsın istiyoruz çünkü daha önce o büyük zevki tatmadık.Petshop larda bir çok kızıştırıcı var ancak en etkili kızıştırıcı nijer diye biliyorum ama nijer kullanımınında iyi ayarlanması gerek nijer kuşlara nasıl, nekadar ve ne sıklıkla verilir?Birde kuşlarımın kızışıp kızışmadığını söylerseniz çok sevinirim :D


 

tenekeee

Uzman Üyemiz
Katılım
29 Nis 2011
Mesajlar
953
Konum
İstanbul
Adı
Mehmet
Soyadı
YILMAZ
Dişin zaten kızışmış,iş erkeğe kalmış :) Cemal Tanış'ın mamasını tavsiye ederim.
 

erensoyturk

Takipçi Üyemiz
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
231
Konum
İstanbul
Adı
EREN
Soyadı
SOYTURK
dişi hazır gorunuyor urktugunden yuvaya gırmıyor olabılır,tek cıft olarak baskıyorsanız ortamda kı sesızlıkde etkılı olur tavsıyem yuksek bır yerde olsun kafeslerı bulundukları yerde sabahtan gun bıtene kadar radyo acmanız etkılı olacaktır.
 

blackdevil41

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,495
Konum
Kocaeli
Adı
Hilmi
Soyadı
AKYILDIZ
nijer sihirli değnek değildir.  Mamalarına keçi boynuzu tozu ilave edin gerisi kuşlara kalmış.
 

sezgin

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,913
Konum
istanbul
Adı
Sezgin
Soyadı
Anıl
Fazla nijer kuşları tüye sokar mamalarına az oranda karıştırabilirsiniz Kuşları ne zaman aldınız ? yerlerine alıştılarmı ? biraz zaman tanıyın gerisi gelecektir
 

asaf

Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
39
Adı
emin
Soyadı
emren
daha çok sayılmaz kuşlar hazır olsalar bile 2-3 ayı bulabilir.zira benim çiftim hazır olduğu halde 2 aydır beklemekteyim. nijer ben 1/100 oranında koyuyorum