FAHRÜYEALYA
Uzman Üyemiz
Bol yavrular dilerim...
Oğuz Bey kaç takımla kaç yıldır üretim yapıyorsunuz, üretim konusunda ne kadar üstatsınız bilmiyorum ama bu şekilde imalı konuşmak özellikle Şahin Güngör e atıfta bulunmanız bana göre doğru değil.Oğuz TUNCAY' Alıntı:hayırlı olsun yalnız söylemeden edemicem. Bu kuşların neresi jumbo? erkek ingiliz dişide ingiliz kırması yada çekoslavak. bende bu erkegin aynısı var dişi versiyonu. ankara ulusta senin bu dişinin aynısını gördüm inan 50liraya düştüler almadım. bu forumu sürekli takip ediyorum jumbo diye konular açılıyo bakıyorum çekoslavak kuş çıkıyo. yakında çekoslavaklar jumbo olacak diye korkuyorum.. iyi akşamlar

