Şahin Güngör abimden aldığım Jumbo Çiftim ve Evtipi Üretimhane :)

trean

Üyemiz
Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
76
Konum
Ankara
Web sitesi
www.modatasarim.org
Adı
Oğuz
Soyadı
Tuncay
hayırlı olsun yalnız söylemeden edemicem. Bu kuşların neresi jumbo? erkek ingiliz dişide ingiliz kırması yada çekoslavak. bende bu erkegin aynısı var dişi versiyonu. ankara ulusta senin bu dişinin aynısını gördüm inan 50liraya düştüler almadım. bu forumu sürekli takip ediyorum jumbo diye konular açılıyo bakıyorum çekoslavak kuş çıkıyo. yakında çekoslavaklar jumbo olacak diye korkuyorum.. iyi akşamlar
 

mavigemi

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
570
Konum
bursa
Adı
Emrah
Soyadı
MUSAYIN
masallah.hayirli olsun.50 tl ye boyle cek varsa ben alirim.


 

Burakk99

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
296
Konum
İstanbul
Adı
Gürkan
Soyadı
Demir
Oğuz TUNCAY' Alıntı:
hayırlı olsun yalnız söylemeden edemicem. Bu kuşların neresi jumbo? erkek ingiliz dişide ingiliz kırması yada çekoslavak. bende bu erkegin aynısı var dişi versiyonu. ankara ulusta senin bu dişinin aynısını gördüm inan 50liraya düştüler almadım. bu forumu sürekli takip ediyorum jumbo diye konular açılıyo bakıyorum çekoslavak kuş çıkıyo. yakında çekoslavaklar jumbo olacak diye korkuyorum.. iyi akşamlar
Oğuz Bey kaç takımla kaç yıldır üretim yapıyorsunuz, üretim konusunda ne kadar üstatsınız  bilmiyorum ama bu şekilde imalı konuşmak özellikle Şahin Güngör e atıfta bulunmanız bana göre doğru değil.

Daha iyisini üretebiliyorsanız fotoğraf paylaşın takdir edelim, eğer daha iyisi sizde yoksa 50 liraya bıraktılar almadım falan demeyin, emeğe saygısızlık etmeyin.

Fotodaki kuşların hiç biri çek değil, erkek kuş Jumbo , Jumbo dan kastınız Show Jumboysa o ayrı konu.

Şahin Beyi şahsen tanımam, üretimhanesini hiç görmedim ama muhabbet konusunda her zaman yol gösteren yardım eden üstatlardan biridir.

Dediğim gibi daha iyisi sizde varsa paylaşın, çamur at izi kalsın mantığı olmasın.
 

ayhangorguc

Takipçi Üyemiz
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
192
Konum
istanbul
Adı
Emir
Soyadı
Demir
Yorumlarınız için Teşekkür Ederim, O kuşları ben seçip aldım kimse bana zorla satmadı, Şahin abimin zorla kuş satma gibi bir durumu olmadı ve kaldıki ben burda şu kadara aldım demedim. Burda önemli olan emek ve o emeğin karşılığını vermek, Bir arkadaşımız 50 TL diyor Bence  Üreticiler deki sabır, özveri,  ilgi ve bakımın karşılığının yerli muhabbet kuşuda olsa 50 TL den fazladır diye düşünüyorum...