Şahin Güngör abimden aldığım Jumbo Çiftim ve Evtipi Üretimhane :)

Murat TÜRK

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
194
Konum
Şişli / İSTANBUL
Adı
Murat
Soyadı
TÜRK
Oğuz TUNCAY' Alıntı:
hayırlı olsun yalnız söylemeden edemicem. Bu kuşların neresi jumbo? erkek ingiliz dişide ingiliz kırması yada çekoslavak. bende bu erkegin aynısı var dişi versiyonu. ankara ulusta senin bu dişinin aynısını gördüm inan 50liraya düştüler almadım. bu forumu sürekli takip ediyorum jumbo diye konular açılıyo bakıyorum çekoslavak kuş çıkıyo. yakında çekoslavaklar jumbo olacak diye korkuyorum.. iyi akşamlar

Hoş bir yaklaşım olmamış.
 

trean

Üyemiz
Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
76
Konum
Ankara
Web sitesi
www.modatasarim.org
Adı
Oğuz
Soyadı
Tuncay
@Emrah MUSAYIN
ankara ulusa gelirseniz alabilirsiniz.

@Murat TÜRK
doğruları söyledim.

@Ayhan GÖRGÜÇ
ben emeğe birşey demiyorum. ama her kuş jumbo değildir. türkiyedeki çoğu kuş jumbo kırması. git gide bozuluyor. ithal jumbolar gelmese türkiyede jumbo diyebileceğimiz kuş kalmayacak :)

@Gürkan DEMİR
ben kuşlar üzerine konuştum şahısla ilgili birşey söylediğimi hatırlamıyorum. dişi kuş ingiliz kırması veya çekoslavak dedim doğruları söyledim. türkiyedeki üreticiler toplama kuşları alıp ahmeti mehmete vurup vasıflı kuş çıkarma peşindeler gerçek jumbo zaten kendini belli eder. jumbo diye kuş alıyosun altından böyle çekoslavak kuş çıkıyor. kanı bozuk hepsinin.
 

Burakk99

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
296
Konum
İstanbul
Adı
Gürkan
Soyadı
Demir
@Gürkan DEMİR
ben kuşlar üzerine konuştum şahısla ilgili birşey söylediğimi hatırlamıyorum. dişi kuş ingiliz kırması veya çekoslavak dedim doğruları söyledim. türkiyedeki üreticiler toplama kuşları alıp ahmeti mehmete vurup vasıflı kuş çıkarma peşindeler gerçek jumbo zaten kendini belli eder. jumbo diye kuş alıyosun altından böyle çekoslavak kuş çıkıyor. kanı bozuk hepsinin.
[/quote]

Oğuz Bey her zaman söylediğim gibi daha iyisini yapabiliyorsanız çıkarın ortaya taktir edelim,

yapamıyorsanız sizden iyisini yapanları da siz taktir edin.