SATILIK GÖKKUŞAĞI İSPİNOZLARI (BEHSAT TİĞİZ BATMAN)

Behzat TİĞİZ

Powermaxmama.com
Yönetici
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
3,078
Konum
Batman
Web sitesi
www.powermaxmama.com
Adı
Behzat
Soyadı
Tiğiz
satılan olan:gökkuşağı ispinozLarı
Adet:4
yavru yapma: 1 takımdan yavru alınmıstır..
Yaşları:2009 1 tane disi 2012 3 tane
bilezik:1 tanesi haric 3 ü bilezikli
sağlık durumu:cok iyi
fiyat: Takım fiyatı 350 tl dir.
satma sebebi: ihtiyactan para lazım :)
kargo:yakın iller tercihimdir.. yada elden teslimm. yol ucreti alıcıya Aittir..

Arkadaslar 2 takım fazlam var.. 1 aya kadar 2 takımda eşe gelir..üretmek isteyenler icin.. kuslar yerlidir.. 1 tane klasik erkek.. 1 tane lila mutasyon erkek.. 2 tane sarı mutasyon dişi..
resimlerde gordugunuz kuşlardır.. isteyene videoları cekilip yollana bilir..








 

Behzat TİĞİZ

Powermaxmama.com
Yönetici
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
3,078
Konum
Batman
Web sitesi
www.powermaxmama.com
Adı
Behzat
Soyadı
Tiğiz
Cok kızdıgım bir nokta var.. az once biri aradı goldiler icin isminide vermiyor siteden biri.. yumurtlayanları niye satmıyorsun diyor. bunlarda sorun mu var diye soruyor.. arkadasım dedim yumurtalıları istiyorsan takımı 500 tl bu  kusları 1 ay beklerim 1 ay sonra bunlarda yumurtlar.. hı dedi kapadı teli yuzume..  arkadaslar.. ne oluyor bu insanlara.. guvensizlik varsa birilerine karsı almayın.. yada kimseyi lekelemeyin.. kime problemli kus vermisim su ana kadar?
benim işim bu ekmegim sadece bu işten... elimde satılık olmayan kusum yoktur.. 80 takım muhabbet kumesimde bulunmakta.. hakkı verilirse elimde satılık olmayan kuş yoktur.. !!!!
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
Behsat TİĞİZ' Alıntı:
Cok kızdıgım bir nokta var.. az once biri aradı goldiler icin isminide vermiyor siteden biri.. yumurtlayanları niye satmıyorsun diyor. bunlarda sorun mu var diye soruyor.. arkadasım dedim yumurtalıları istiyorsan takımı 500 tl bu  kusları 1 ay beklerim 1 ay sonra bunlarda yumurtlar.. hı dedi kapadı teli yuzume..  arkadaslar.. ne oluyor bu insanlara.. guvensizlik varsa birilerine karsı almayın.. yada kimseyi lekelemeyin.. kime problemli kus vermisim su ana kadar?
benim işim bu ekmegim sadece bu işten... elimde satılık olmayan kusum yoktur.. 80 takım muhabbet kumesimde bulunmakta.. hakkı verilirse elimde satılık olmayan kuş yoktur.. !!!!
sıkmayın canınızı zaten güvenmiyorsa almasın
 

Behzat TİĞİZ

Powermaxmama.com
Yönetici
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
3,078
Konum
Batman
Web sitesi
www.powermaxmama.com
Adı
Behzat
Soyadı
Tiğiz
Kusları istanbuldan 2 arkadas istedi ama malesef burdan istanbula kadar gonderip kusları 26 saatlik yolda perişan edemem.. kusura bakmasınlar..acıklamasınıda yaptim umarım beni anlarlar..lütfen yakın illerdeki arkadaslar istesin.. gonderim daha sağlıklı olur.. sağlıksız uzak bi yere gidecekse hic satılmazsa daha iyi..
 

okan ekuklu

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
308
Konum
İstanbul
Adı
Okan
Soyadı
Ekuklu
Behsat TİĞİZ' Alıntı:
Kusları istanbuldan 2 arkadas istedi ama malesef burdan istanbula kadar gonderip kusları 26 saatlik yolda perişan edemem.. kusura bakmasınlar..acıklamasınıda yaptim umarım beni anlarlar..lütfen yakın illerdeki arkadaslar istesin.. gonderim daha sağlıklı olur.. sağlıksız uzak bi yere gidecekse hic satılmazsa daha iyi..
Behsat bey ozaman bilgilerde biraz düzeltme yaparsanız daha iyi olur çünkü otobüsün gittiği heryere gönderirim demişsiniz saygılar.....