burhan kadem
Üyemiz
- Katılım
- 11 Mar 2010
- Mesajlar
- 72
- Adı
- Burhan
- Soyadı
- KADEM
arkadaşalr uzun zamandan beri abim kadar sevdiğim arkadaşımla beraber üretimhane kurmayı planlıyorduk sonunda ankarada kurduk bir kaç ülkeden ve türkiyeden olmak üzere çok kaliteli tepeli muhabbetkuşunu üretimhanemize kazandırdık ve onlarla yola çıkarak çok güzel yavrular elde ettik hemen hemen tüm renkler yavrular aldık şuan itibariyle kümeismizde 60-70 adet üzerine çıktık şükürler olsunki çok güzel şekilde üretim gidiyor ve kuşlarımızı bir kısmı sizinle paylaşmak istedim













































