ÜRETİMHANE bulamadım diyenler için davetiye

Seyfettin KANLI

Üyemiz
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
27
Konum
İSTANBUL
Adı
Seyfettin
Soyadı
KANLI
Gökay TATAR' Alıntı:
gördüğüm kadarıyla güvercin üretiyorsunuz o ortam da muhabbet,kanarya,saka kısacası güvercinden başka üretim yapılmaz 3 5 tane güvercin olsa neyse derim ama 20 den fazla var galiba dıçkıları asit oranı yüksek olduğundan bilirsiniz en iyi gübre güvercin gübresidir bu üretimde hava da yoğun olarak koku yapar ve diğer kuşları hasta eder benim başıma geldi 6 tane vardı teker teker ölmeye başladılar hemen uzaklaştırdım ben bile bile lades oldum yerim büyük olmasına rağmen sorun oldu bu yazımı dikkate almanızı tavsiye ederim...
gökay merhaba

güvercinler evet sorun; fakat gitmeleri çok kısa olacak geçisici olarak burada, onlar gitmeden gelecek arkadaşların kuşlarını getirmesine ben izin vermem zaten,

FORUMDA TEŞEKKÜR BUTONU YOK YADA BEN BULAMADIM KONUYA OLUMLU OLUMSUZ MESAJ YAZAN VE YAZACAK OLAN ARKADAŞLARIN HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.

ortaklık evet zordur ama zihniyet önemli, ben meslek olarak özel bir bankada yöneticiyim bu sevdaya çoçuklukta yakalanmışık bir kere KUŞ BAHANE DOSTLUK şahane felsefesinden hiç ayrılmadım, bu sevda uğruna belki küçük bir servet çıktı cebimden ama ben menunum dünyanın her yerinden arkadaşlarım var, ülkemizin her ilinde kapısını çalabileceğim arkadaşlarım var.O nedenle mekan ortağı olacak arkadaşların benimle ilgili sıkıntı yaşayacaklarını sanmıyorum, ayrıca önceki mesajlarımda yazdığım gibi isteyen olursa komple ayrılabilirim mekandan, gelecek arkadaşların kararına bağlı :)
Bu dükkanı sanırım kapatmak zorunda kalacağım ama camiadan kopmak yok ben sizlerle bir şeyler paylaşmaktan mennunum.
selamlar saygılar
 

Seyfettin KANLI

Üyemiz
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
27
Konum
İSTANBUL
Adı
Seyfettin
Soyadı
KANLI
arkadaşlar
dükkanı devredebilirim de bu kiraya yer bulmak zor isteyene devirde edebilirim, ben sadece içine yaptığımız emeğin boşa gitmesini istemiyorum, kuşlarla oturma alanı arasına yaptırdığım VİTRİN doğramayı  bile 1000 liradan aşağı yaptırmak zor.(devir alacak arkadaşa hediyem olur)

kısa sürede tüm salma malzemelerini söküyorum ve üreticiliği bırakmak zorunda kalıyorum:(
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Seyfettin KANLI' Alıntı:
arkadaşlar
dükkanı devredebilirim de bu kiraya yer bulmak zor isteyene devirde edebilirim, ben sadece içine yaptığımız emeğin boşa gitmesini istemiyorum, kuşlarla oturma alanı arasına yaptırdığım VİTRİN doğramayı  bile 1000 liradan aşağı yaptırmak zor.(devir alacak arkadaşa hediyem olur)

kısa sürede tüm salma malzemelerini söküyorum ve üreticiliği bırakmak zorunda kalıyorum:(
Hayırlısı olsun.Yokmu hiç üretimhane arayan üzüldüm bu mevzuya
 

Seyfettin KANLI

Üyemiz
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
27
Konum
İSTANBUL
Adı
Seyfettin
Soyadı
KANLI
merhaba arkadaşlar

maalesef bedelsiz devir alabilecek bir arkadaş bulamadım ve dükkanı tamamen söktüm, içinde blunan salmaların odun malzemelerini mahalleden soba yakan birine verdim, 16 göz box siTemiz üyesi bir arkadaşa bedelsiz hibe edildi hayrını görür inşallah,elimdeki mevcut takımları bir üreTici arkadaşımın üretimhanesine aldım, küçük çaplı olarak orada devam edecek.
iyi dilek ve teminnilerde bulunan akadaşlara teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
selam ve saygılarımla


site yönetiminden ricam;KONU GEÇERLİLİĞİNİ KAYBETTİĞİNDEN DOLAYI KALDIRILMASIDIR.