ERGÜNAHSAP
Uzman Üyemiz
- Katılım
- 17 Haz 2010
- Mesajlar
- 6,097
- Adı
- Şahin
- Soyadı
- GÜNGÖR
Hayırlı olsun
gökay merhabaGökay TATAR' Alıntı:gördüğüm kadarıyla güvercin üretiyorsunuz o ortam da muhabbet,kanarya,saka kısacası güvercinden başka üretim yapılmaz 3 5 tane güvercin olsa neyse derim ama 20 den fazla var galiba dıçkıları asit oranı yüksek olduğundan bilirsiniz en iyi gübre güvercin gübresidir bu üretimde hava da yoğun olarak koku yapar ve diğer kuşları hasta eder benim başıma geldi 6 tane vardı teker teker ölmeye başladılar hemen uzaklaştırdım ben bile bile lades oldum yerim büyük olmasına rağmen sorun oldu bu yazımı dikkate almanızı tavsiye ederim...
mesaj cevabı gecikmesi için özür dilerim, cevapladımOnur ERDEM' Alıntı:özelden mesaj attım hocam cevap alamadım sizden bekliyorum. Selamlar.
Hayırlısı olsun.Yokmu hiç üretimhane arayan üzüldüm bu mevzuyaSeyfettin KANLI' Alıntı:arkadaşlar
dükkanı devredebilirim de bu kiraya yer bulmak zor isteyene devirde edebilirim, ben sadece içine yaptığımız emeğin boşa gitmesini istemiyorum, kuşlarla oturma alanı arasına yaptırdığım VİTRİN doğramayı bile 1000 liradan aşağı yaptırmak zor.(devir alacak arkadaşa hediyem olur)
kısa sürede tüm salma malzemelerini söküyorum ve üreticiliği bırakmak zorunda kalıyorum![]()
Habil TANTA' Alıntı:her şey gönlünüzce olsun diyelim.

