ozeldemirler
Uzman Üyemiz
Maşallah Ayhan çok güzel olmuş. Tebrik ederim. Bol yavrulu bir sezon dilerim yedikleri yem kadar yavru alman dileğiyle
izmirin avantajı işte, haksızklık kardeşim buayhan aytekin' Alıntı:ısıtmak için cihaz kullanmıyorum gerek olmuyor kışın bile 28 derecenin altına düşmüyor..

