üretimhanemin resimleri

ozeldemirler

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
303
Konum
Manisa / Akhisar
Adı
Mehmet
Soyadı
DEMİR
Maşallah Ayhan çok güzel olmuş. Tebrik ederim. Bol yavrulu bir sezon dilerim yedikleri yem kadar yavru alman dileğiyle 
 

erenhan07

Uzman Üyemiz
Katılım
6 May 2011
Mesajlar
253
Konum
antalya
Adı
ERDİNÇ
Soyadı
AYARTMAZ
MAŞALLAH...yeni üretimhaneniz çok güzel olmuş...ALLAH utandırmasın.............
 

nuse14

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
374
ayhan aytekin  bey  siz  apartman  sakinleri  ile  sorun  yaşıyorum  diye  üretimhanenizi  satmamışmıydınız
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
ali bey bişeyler yazarken imalı imalı bişeyler yazmayın..lütfen konuşma trzınıza dikkat edin..kalkıp burada kimseye hesap vermek zorunda değilim sizede hesap vermek zorunda değilim ...şimdiye kadar kırıcı olmadım şimdide olmak istemiyorum..
 

enginar2008

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
1,190
Konum
İSTANBUL
Adı
MURAT
Soyadı
KAMBUR
emeğinize saglık güzel ve düzenli ...inşallah bol bol yavru alırsınız.hayırlı üretimler dilerim...
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
ayhan abi maşallah , Allah emekleriniz karşılığını versin. Dönüşünüz muhteşem oldu :)
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
tşk ederim ömer tşk ederim murat yorumlarınız ve düşünceleriniz için Allah hepinize daha iyisini nasip etsinnn..saygılar..
 

rabbani

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
2,959
Konum
MALATYA
Adı
ÜNAL
Soyadı
YILMAZ
MaşaAllah maşaAllah maşaAllah çok güzel ellerine sağlık bol yavrular dileği ile
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Ünal bey Allah bin kat razı olsun çok tşk ederim Allah herkese nasip etsin
 
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
58
Konum
izmir
Adı
serdar
Soyadı
demir
Ayhan abi 41 kere maşallah benim gelip gördüğüm yerle buranın ilgisi alakası yok abi, Allah utandırmasın. daha bol yavrular alırsın inşallah. Abi eski box ları ne yaptın
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
tşk ederim serdar Allah en güzelini dostlarıma nasip ...ne zaman gelecen...
 

evren

Üyemiz
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
63
Konum
KIRKLARELİ
Adı
Evren
Soyadı
Yılmaz
MASALLAH Ayhan bey cok guzel bır uretımhane emeklerinizin karsılıgını en iyi sekilde almanız dılegiyle
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
ısıtmak için cihaz kullanmıyorum gerek olmuyor kışın bile 28 derecenin altına düşmüyor..
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Evren bey çok tşk ederim yoruların için Allah herkesin emeğinin karşılığını versin....
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
ayhan aytekin' Alıntı:
ısıtmak için cihaz kullanmıyorum gerek olmuyor kışın bile 28 derecenin altına düşmüyor..
izmirin avantajı işte,  haksızklık kardeşim bu :)
 

baygul

Üyemiz
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
31
Konum
ANTALYA
Adı
FATİH
Soyadı
BAYGÜL
Maşallah, emeğinize sağlık..Allah herkese böyle düzenli, hijyenik üretimhaneler nasip etsin. Sağlılı üretimler..
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
Baygül bu güzel dileklerinden dolaı çok tşk ederim..Allahım sizlerede daha güzelini nasip eder İNŞALLAH...Saygılar