Çağlar beyin internet sitesi var mı diğer modellere de bakabileceğimiz ?TAŞKIN ERGÜN' Alıntı:Bende Çaglardan mal aldım ve hosuma gitti .sözünün eri mallar dedigi gibi başka birinden öntel aldım suluklar durmuyor..ben bundan sonra kalitesinden ödun vermezse çaglarla devam edicem ...3 katlı 6 gözlu cifthane aldım 100 tl ye ondan ve hoşuma gitti....yemlikler ve tünekler (plastik) vardı sulukları kendim aldım

