Uygun Fiyatlı Çifthaneler *** 20 TL ***

Dağhan

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
101
Konum
İstanbul
Adı
Dağhan
Tek li satım yapılıyorsa 1 tane alıcam


Var mı tek kafes alan ?,gönderim yapıyorlar mı ?
 

BISMARCK

Uzman Üyemiz
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
283
Konum
RİZE
Adı
EKREM AYKUT
Soyadı
BAL
Çağlar Bey, bir tane de olsa 0n tane de olsa yolluyor.PTT kargo ile geliyor kargolar.

@ufuk inan

Sizin kafesler de çok ilgimi çekti Ufuk Bey.Resim koyma şansınız var mı acaba.

@enginersin

Çifthane, belirtildiği gibi bana da iki çift için küçük geldi.Yanlız tek çift için de büyük diyebilirim.Ancak küçük boy yerli muhabbetkuşu üretmek niyetinde olanlar varsa tek çifthanede iki adet çift denenebilir.Ancak orta boy ve yerli iri boy kuşlar için kafesi komple kullanmak en verimlisi olacaktır.
 

taer

Yeni Üyemiz
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
11
Konum
susurluk
Web sitesi
www.susurlukerkekogrencievi.com
Adı
taşkın
Soyadı
ergün
Bende  Çaglardan mal aldım ve hosuma gitti .sözünün eri mallar dedigi gibi başka birinden öntel aldım suluklar durmuyor..ben bundan sonra kalitesinden ödun vermezse çaglarla devam edicem ...3 katlı 6 gözlu cifthane aldım  100 tl ye ondan ve hoşuma gitti....yemlikler ve tünekler (plastik) vardı sulukları kendim aldım
 

Dağhan

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
101
Konum
İstanbul
Adı
Dağhan
TAŞKIN ERGÜN' Alıntı:
Bende  Çaglardan mal aldım ve hosuma gitti .sözünün eri mallar dedigi gibi başka birinden öntel aldım suluklar durmuyor..ben bundan sonra kalitesinden ödun vermezse çaglarla devam edicem ...3 katlı 6 gözlu cifthane aldım  100 tl ye ondan ve hoşuma gitti....yemlikler ve tünekler (plastik) vardı sulukları kendim aldım
Çağlar beyin internet sitesi var mı diğer modellere de bakabileceğimiz ?


Ben de 1 adet sipariş ettim ,kendisiyle telefonda görüştüm sağolasın yardımcı oldu

Ptt kargo ile kapıda ödeme yapıyorsunuz  ;)
 

taer

Yeni Üyemiz
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
11
Konum
susurluk
Web sitesi
www.susurlukerkekogrencievi.com
Adı
taşkın
Soyadı
ergün
bildigim kadarı ile web sitesi yok .sahibinden.comdan buldum.  İzmirde bu iş yapan çok ...
ve karga ucreti 13 tl verdim  3katlı 6 gozlu kafes 6adet suluk için...
 

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
kafesi sadece bir çift için büyük olarak değerlendirmeyin yarın birgün burada çiftin yavrularıda olacak o yüzden büyük olması daha iyi yinede karar kullanıcıya kalmış ancak tek süper oluyor yarın birtane daha alacam  7-8 yavrulu bir çiftim var bugün bir tane yavrumu annesi döverek kafasını delmiş bunu biraz araştırdım neden yaptığını diye küçük kafeste idi kuşlar ihtimali çok yüksek bir sebep yavrunun bulunduğu yerden uzaklaşamaması başka bir neden yok alt ızgaraya sıkışmış yavrucak birde ben bugünden sonra kesinlikle alt ızgara kullanmıyacağım alt ızgaraya yeni atlıyan yavrular kolayca basamıyor buda benim doğrum oldu hepsini çıkartmaya başladım
 

keta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
903
Konum
KONYA EREĞLİ
Adı
NURETTİN
Soyadı
KIR
ben 80 lik aldım.dün akşam kafesi hazırladım ve koydum.çok güzel oldu.en önemlisi kuşlar çak sevdiler.
 

enginar2008

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
1,190
Konum
İSTANBUL
Adı
MURAT
Soyadı
KAMBUR
ben şipariş vermişdim dün akşam geldi.Çaglar bey bana sagolsun 35X35 cm lik çifthane yolladı.altlık tablaları 4 adet tünek ve 4 adet de yemlik vardı içinde .kafes pratik bir şekilde hemen kuruluyor.tel kalınlıgı çok iyi yanlız boyası daha iyi olabilirdi.birde yemlikler biraz daha büyük olabilirdi.ama işcilik ve tel kalınlıgı tava iyi.Çaglar beyin samimiyeti ilğisi ise çok çok iyi...bana hemen ptt kargo ile yolladı tam 1 gün sonra elimdeydi.fiyat ise kilo nedeniyle 8 tl kargo ücreti 27 tl ise kafes ücreti.(2 adet tava ,4 adet tünek, 4 adet yemlik fiyata dahil)
Çaglar beye teşekkür ediyorum.ama  daha ucuza aynı cifthane bulunabilir.yanlız aynı tel kalınlıgında olurmu olmazmı onu bilemem. araştırmak gerekir.
ben çifthaneyi begendim
saygılar.......
 

ayvalikmuabbet

Üyemiz
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
68
Konum
AYVALIK
Adı
MURAT
Soyadı
TÜRKOĞLU
Merhaba iki çiftanenin arasının tel olması sıkıntı yaratır mı kuşların birbirleri ile kavga etme veya diğer erkekten veya dişiden eşini kıskanması ve zarar vermesi gibi problemler yaşanabilir mi acaba saygılar..
 

BISMARCK

Uzman Üyemiz
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
283
Konum
RİZE
Adı
EKREM AYKUT
Soyadı
BAL
Sıkıntı olmaması açısından çifthane ayırma telini çıkartıp yerine uygun ölçülerde kontraplak veya su kontrası kestirin.Üst köşelerinden iki delik deldirip plastik kelepçe ile kafese takın.Sorun kalmayacaktır.
 

besyo26

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Ara 2010
Mesajlar
876
Konum
türkiye
Adı
AHMET
Soyadı
ÇETİN
aynı çifthaneden bendede var arkadaşlar malzeme güzel kalitesiz değil.. sizden ricam ayırıp ortadan 2 çift kuş koymayın ortadaki teli çıkartıp tek eş koyun daha sağlıklı benden söylemesi...saygılar
 

keta

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
903
Konum
KONYA EREĞLİ
Adı
NURETTİN
Soyadı
KIR
ben 80lik almıştım kuşlarım iri olduğu için pek sevmediler. 40*40*40 ölçülerinde kendim yaptım şimdi daha iiler.ama Çağlar beyin esnaflığı çok ii tavsiye ederim
 

sezgin

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,913
Konum
istanbul
Adı
Sezgin
Soyadı
Anıl
bende çifthanelerden kullanıyorum ama ara bölmesini iyi kapatmanız lazım delikten bile bakıp yan tarafta kuş olduğunu anlayınca çıldırıyorlar oraya ulaşmak için