muhendis155
Uzman Üyemiz
Arkadaşlar muhabbet kuşu çiftlerimin birisinde yavruları olduktan sonra kuşların gagalarında baş kısmındaki tüylerde mama ve yem artıkları var sizde bu normal mi yoksa temizlenmesi mi lazım? 
Gökhan YILMAZ' Alıntı:Yavrulara yem ve mama kusarken artıklar ister istemez yapışıyo gaga çevresine. Normal bi durum. Kuşu rahatsız etmez yada yavruları beslemede problem çıkarmaz
Haftalık banyoluk takın kuşlar kendileri gerekeni yaparlar zaten.
Banyoluk olmasa bile benim kuşlar suluktan kendilerini yıkıyolar![]()
Gökhan YILMAZ' Alıntı:Yavrulara yem ve mama kusarken artıklar ister istemez yapışıyo gaga çevresine. Normal bi durum. Kuşu rahatsız etmez yada yavruları beslemede problem çıkarmaz
Haftalık banyoluk takın kuşlar kendileri gerekeni yaparlar zaten.
Banyoluk olmasa bile benim kuşlar suluktan kendilerini yıkıyolar![]()
Vedat ŞEN' Alıntı:Normaldir iyi forumlar dilerim..
NormaldirGökhan YILMAZ' Alıntı:Yavrulara yem ve mama kusarken artıklar ister istemez yapışıyo gaga çevresine. Normal bi durum. Kuşu rahatsız etmez yada yavruları beslemede problem çıkarmaz
Haftalık banyoluk takın kuşlar kendileri gerekeni yaparlar zaten.
Banyoluk olmasa bile benim kuşlar suluktan kendilerini yıkıyolar![]()
Gökhan YILMAZ' Alıntı:Yavrulara yem ve mama kusarken artıklar ister istemez yapışıyo gaga çevresine. Normal bi durum. Kuşu rahatsız etmez yada yavruları beslemede problem çıkarmaz
Haftalık banyoluk takın kuşlar kendileri gerekeni yaparlar zaten.
Banyoluk olmasa bile benim kuşlar suluktan kendilerini yıkıyolar![]()

