resimler yokCahit ÖZTÜRK' Alıntı:Resimler gözükmüyor. Güncelleyebilir misiniz acaba?
resimler yokCahit ÖZTÜRK' Alıntı:Resimler gözükmüyor. Güncelleyebilir misiniz acaba?
Kuşlarını uurma gerisi gelir.Erkeksiz yavruladı denmiş bu nedir erkeksiz bir kuş yavrulaamz anca kızgınlık yumurtası yaparsa yapar bu da doğaldır.Sen salma kuşalrını nerji ahrcamasınlar.Gerekeni onalr yapar.Daha sorna foruma pc den girip fotolarını ekleyip konu açarsan daha net bilgi alabilirsin.Gökhan KARACA' Alıntı:herkese kolay gelsin forma yeni uye oldum ve cepten baglanıyorum hatam olursa k.bakmayın.benim 6 aylık disi albino muhbbet kusum var 1ay once kafeste tek basnayken 2 tane yumurta cıkardı dogal olarak bos cıktı sonra yanına 1_1.5 yasnda erkek mubis aldm opusuyolar disi erkege yem yediriyor birlikte ucuyolar ve yuvaya girip 1saat ckmıolar.erkek yuvaya griyor disiyi cagrıyor diside grio ardndan.sorum su bazı kuscular disimin iyi oldugunu soyluyor bazılarıda ise yaramaz dio erkeksz yavruladı icn yavru alamazsn diyolar.goruslernizi bekliyorum
Fatih bey, siz resimleri görebiliyor musunuz?Fatih MANSIZ' Alıntı:Bu yararlı paylaşım için teşekkürler
Levent ULUCA' Alıntı:RESİMLERİ GÜNCELLERMİSİNİZ

