Yuva temizliği ve dezenfektesinden bir örnek

blackdevil41

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,495
Konum
Kocaeli
Adı
Hilmi
Soyadı
AKYILDIZ
Yuvanın pürmüzle yakılması içerisinde bit varsa yakılarak yok olması sağlanır  sonrası içerisine vanadin sıkılarak diğer bakterilerden arındırılması sağlanır



 

mumit

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
208
Konum
istanbul/başakşehir
paylaşım için teşekkürler, yalnız bit de olsa canlı hayvanı yakma usulü ile öldürme günahtır. kasaplarda marketlerde asılan sinek öldürücü mor ışıkla yanan ürün de geçerlidir. ben uygun bulmuyorum.
 

Gunesisigi

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
140
Konum
Adana
Adı
Akşit
Soyadı
ER
Evet,katılıyorum size Mehmet Bey. ''Hiçbir canlıyı yakmayın ve boğmayın !'' diye Kur'an'da bile emir vardır. Çok çok günah
 
E

elaziz2316

Guest
Mehmet Ümit İŞÇİMEN' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler, yalnız bit de olsa canlı hayvanı yakma usulü ile öldürme günahtır. kasaplarda marketlerde asılan sinek öldürücü mor ışıkla yanan ürün de geçerlidir. ben uygun bulmuyorum.
    +1  Aynen katılıyorum. Uygun değil.
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
Yuvanın girişini yanmış zaten. Bizim mubişler hoşlanmaz yanık ve kokusundan.
 

civic_22

Üyemiz
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
64
Konum
ıstanbul
Adı
samet
Soyadı
karabacak
paylasım ıcın tsk yanlız yuvalıgın ıcı  kokmıcak mı sonucta yanık kokusu rahatsız etmıyomu
 

mustafa karaeli

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
948
Konum
TİRE/İZMİR
Adı
Mustafa
Soyadı
KARAELİ
Ben dezeni sulandırıp sprey gibi yuvanın içine sıkıyorum.Kuruduktan sonra toz talaş ve bolfo koyup tekrar asıyorum.Aslında yapmak istediğim şey üretimhanemde yedek yuvalar ve kafesler bulundurmak.Çiftler her yavru indirdiğinde yedekteki kafesi ve yuvayı hazırlayıp kullanmak.Kullanılmış kafesi ve yuvayı temizleyip yedeğe kaldırmak.Tabi bu durum suluk,yemlik ve mamalıklar içinde geçerli.
 

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
mustafa karaeli' Alıntı:
Ben dezeni sulandırıp sprey gibi yuvanın içine sıkıyorum.Kuruduktan sonra toz talaş ve bolfo koyup tekrar asıyorum.Aslında yapmak istediğim şey üretimhanemde yedek yuvalar ve kafesler bulundurmak.Çiftler her yavru indirdiğinde yedekteki kafesi ve yuvayı hazırlayıp kullanmak.Kullanılmış kafesi ve yuvayı temizleyip yedeğe kaldırmak.Tabi bu durum suluk,yemlik ve mamalıklar içinde geçerli.
Mustafa Abi aslında dediğin çok mantıklı çifti çok olan 3-4 kafes az olan 1 kafes kenarda yedek bekletip değiştirme olarak yapılması gerçekten güzel olur aynı kafes şartlarını sağladıktan sonra kuşta yadırgamaz bence güzel bir düşünce
 

Oğuz Deniz

Uzman Üyemiz
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
451
Konum
GÜNGÖREN
Web sitesi
www.muhabbetkuslari.org
Adı
Oğuz
Soyadı
Deniz
Paylaşım için teşekkürler lakin gerek yok bence. Blotıc ilacıyla suyu karıştırırım, büyük bir leğenin veya kovanın içine güzelce dökerim ilaçlı suyu. Yuvalıklarımı teker teker kovanın içinde ki suya batırıp çıkartırım, banyo yaptırırım. 6 ay ne bit görürüm ne pire  ;)
 

uyan group

Takipçi Üyemiz
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
170
Konum
Antalya
Adı
Mustafa
Soyadı
UYAN
Paylaşım için teşekkürler fakat pek sağlıklı gelmedi bana.
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
  Hilmi Abi, Terminatör gibisin..
 

Gunesisigi

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
140
Konum
Adana
Adı
Akşit
Soyadı
ER
En sağlıklısı aslında dediğiniz gibi: Yedekli çalışmak
Teşekkürler
 

Yahya SAYIN

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
1,958
Konum
Antalya
Adı
Yahya
Soyadı
SAYIN
Mehmet Ümit İŞÇİMEN' Alıntı:
paylaşım için teşekkürler, yalnız bit de olsa canlı hayvanı yakma usulü ile öldürme günahtır. kasaplarda marketlerde asılan sinek öldürücü mor ışıkla yanan ürün de geçerlidir. ben uygun bulmuyorum.
Arkadaşlar sizinkide ''ne perhiz ne lahana tursuşu...''
ha yakmışın ha asmışın, sonuçta ikisindede yok ediyorsun...