Merhaba abilerim kuslarimin vitaminini değiştirmeye karar verdim ama ne alicagima karar veremedim avisol kullaniyordum simdi ne almaliyim yardimlariniz bekliyorum saygilar
Arkadaşlar kuslarmi daha büyük kafese aldigimdsn beri diskilari böyle neden acaba bilen var mi Üstadları
http://hizliresim.com/KdJg5L
http://hizliresim.com/xY9Zlz
abi ben 3 . denememde yemislerdi :) icina havuç yumurta koydum çok nemli oldu içine bebe biskulüvisi misir unu koyup veriyorum :) sende biR dene istersen :)
halil abi o zaman daha az karisik mama ile başlasşöyle yap bebe biskuvisi haslanmis yumurta havuç yap ama nem oranina dikkat et abi çok nemli olmasin birde böyle dene abi