abi öncelikle maşallah. bir sorum olacak tı . baştan 6 ıncı resımde ki kuşun çok benzeri var bende acaba cinsiyeti nedir. bende ki kuş daha gri renkli kanadı sürekli düşük ve erkek
abi kışlar 10 numara. senden ricam mama içeriğiyle yapım aşamalarını anlatırmsın . ben birtürlü mama sevdiremedim kuşlkarıma da. bir 4 kafesi birleştirmişssin sanırım güzel olmuş
konuya tam hakım degılım ama yardımcı olabılmek adına yazıyorum. ilk resimlere baktıgım da yumurta sıkısması gıbı geldı ama son resımlerde ur gıbı. eger yumurta sıkısması ıse you tube de benzer vıdeolardan cozum bulabılırsın . eger ur ise sanırım ilacı var adı aklıma gelmiyor ama forumda vardı...
emeğinize sağlık. umarım koyacagınız kuslar bu emeklere karşılık verir. merak ettiğim bu kafesi çizerken hangi programı kullandınız.özelden mesaj atarsanız sevıınırım. takıbı zor oldugundan