Bugün Ayhan yıldırım beyden bu takımı aldım , yaptığı kıyak için buradan teşekkür ederim.
Şu anlık bir problem yok.Zaten kuşları kendi yuvalığı içinde getirdim , Ayhan usta en az iki gün kendi yuvalığında kalsın , senin yuvalığa aktarma dedi.
Dişi çok güzel yumurtalarda yatıyor.Sadece biraz...