Ayhan bey , mamayı yememe sebebi belkide kuşlar daha ortama alışmadığı için ola bilir , çünki erkek halen durgun hareketsiz , dişi zaten yuvadan ender cıkıyor.Akşam bu yazıyı yazdıkdan sonra dişide çıktı gidip ikisi birden mamayı biraz didiklediler.
Ama ben halen bu mama işini çözmüş değilim bir...