Arama sonuçlarınız

  1. M

    Yuvalıkta hamster talaşı

    Ayhan KÖKDEMİR bey ; Yuvalığına hijyenik olarak bak gerek yok ise elleme kalsın.illaki değiştireceksin diye kural yok , olay tamamen temizlikle ilgili yani koku vb.
  2. M

    yavru ölümleri

    çok geçmiş olsun , bence işe dezenfekte ile başla , yemden tut , içtikleri sulara kadar her sebep ola bilir.Her şeyi tek tek gözden geçir İnşallah tekrarlamaz kötü bir şey.
  3. M

    Yuvalıkta hamster talaşı

    Fotodada görüldüğü gibi ben 3 günde bir değiştiriyorum , oda çok kötü kokuyor. Kuşlara nazik yaklaş ürkütmeden sorun olacağını zannetmem , bir kaç seferden sonra kuşunuz zaten alışır. http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php/topic,16368.msg231999/topicseen.html#new
  4. M

    muhabbet kusu üretimi için kafes secimi

    Amator olmama rağmen imkanım olsa box sistem uretimhane kurardım. hem daha düzenli gözüküyor , hem üretimhane daha temiz olur , bakınız selahattin ustanın üretimhane resimlerine. Suya , neme dayanıklı mdf ler var onlardan güzel bir şey yapıla bilinir kanaatindeyim , webde hazır plastikden box...
  5. M

    mert AYDIN beyden aldığım yavru muhabbet kuşlarım

    mert beye ve sana ; + 1  alkisd  alkisd Bu işlerde teçrübeli üreticilerden destek almak çok önemli , Bol üretimler dilerim.
  6. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    4.yavruda bugün saat 4-5 arası çıktı , şimdilik her şey yolunda son yumurta kaldı , 5.yumurta en az 7 gün sonra gelecek gibi ışıkla baktım daha yeni siyah kutle oluşmuş çok küçük.  alkisd
  7. M

    Evde Hobi Üretimde koku problemi

    5mm mdf yuvalık + plastik hazır folluk oyuklu tip kullanmaktayım.Akşam çok hızlı komple folluğu yıkadım içine temiz talaş koydum yavrular daha 4 ve 2 günlük + 3 yumurta / eğer 5 adet olup 20 günlük olur ise vay halime  C:-)
  8. M

    Evde Hobi Üretimde koku problemi

    Merhabalar , evde 5 yıldır muhabbet beslemekteyim , fazla koku olmaması için her hafta pazar günleri kafesimi temizlerdim. Şimdi 1 takım + 2 yavrum var akşam eve gidince kuşların bulunduğu odaya girdim ve ekşi bir koku algıladım , evdekiler zamanla kokuya alışınca hissetmiyorlar. hemen kafesi +...
  9. M

    Vasıflı kuş ne demek arkadaşlar açıklar mısınız?

    +1 Öyle ise Ayhan beyin bana verdiği takım çok iyi. Şu an 5 yumurtadan 2 si çıktı diğerleride dolu ve anne çok güzel bakıyor.Babada çok itinalı. alkisd  alkisd
  10. M

    YUMURTALARI NEDEN DÖLLENMİYOR?

    +1 Hem erkeğin hem dişinin popo tuylerini al-kırp-cek-vb.( tabiattakiler popo tuylerini aldırmıyor ama  confusedtw ) Ama Buyuk ıhtımal sonuç  kemal beyin dedikleri gibi olacak.
  11. M

    kuşum yemlikteki yemi döküyor

    +1 ( Yeminide değiştir , yemi beğenmemişte ola bilir %20 ihtimal) erkeği istediği için stres yapıyor ( % 80 ihtimal ) , erkeğin yanına koy erkeğe çok fazla zarar vermiyorsa sabırlı ol yola gelirler. Dişiyi alıp erkeğin kafesine koy. Halen sorun devam ederse ya dişiyi ya erkeği değiştir .Başka...
  12. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    Akşam 2.yavruda çıktı.Sağlık durumları çok iyi . yumurtalı mama yaptım yüzüne bile bakmadılar.kuşlar zaten yeni yerlerinede alışmadılar daha çok durgunlar. Mamadan başka ne vereyim ?
  13. M

    Bir Yuvalık tasarımı daha sizlerle...

    herkes için uygun değil - kullanım yerine göre özel yapım gibi olmuş . Yerine göre değerlendirisek güzel olmuş.Ellerinize sağlık
  14. M

    ilk yavru çıktı:) fakat

    Bneimde akşam 2.yavru çıktı , folluğa biraz talaş koydum anne alıp kenarlara dağıtmış , zeminde az talaş kalmış.1.yavru 3 günlük oldu bile. Hayırlı olsun.
  15. M

    TÜRKIYE ŞAMPIYONASI YER DEĞIŞIKLIĞI

    + 1000 crying  crying  crying
  16. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    Ayhan bey , mamayı yememe sebebi belkide kuşlar daha ortama alışmadığı için ola bilir , çünki erkek halen durgun hareketsiz , dişi zaten yuvadan ender cıkıyor.Akşam bu yazıyı yazdıkdan sonra dişide çıktı gidip ikisi birden mamayı biraz didiklediler. Ama ben halen bu mama işini çözmüş değilim bir...
  17. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    Tamam anladım yarın yumurtalı mama ya dönerim.
  18. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    Karışıma sadece havuc kattım pek yemediler , yada vakit geç oldu belki ondandır , hem dişi hem erkek biraz tıkladılar o kadar. Yarın akşam yumurtalı yaparım artık.
  19. M

    Yeni Yumurtalı Takımım

    İmza kısmında haklısında emre bu biraz farklı bir duygu , eğer kendi kızımdan olsa idi dahada delirirdim heralde bu biraz hazırçılık oldu.Dün aldım sabahına yavru çıktı . Ama yavruyu görmek çok güzel bir şey.Hepsini  temiz folluka aktardım.Birazda talaş koydum. Çukurun yarısı kadar.