Arama sonuçlarınız

  1. Y

    Cinsiyet hakkında yardım

    merhaba. aramıza hoşgeldin. yeiş olan erkek mavi dişi. ancak dişinin biraz daha zamana ihtiyacı var. dsaha tam kızışmamış. sssabredersen iyi bir çift olurlar.
  2. Y

    Doğum Günün Kutlu Olsun Güray ÖZKUL

    iyiki doğdun Güray. show jumbolar sensiz olmuyor
  3. Y

    JUMBOYU ÜRETİYORMUYUZ! TÜKETİYORMUYUZ? / SALİH ÖZDEMİR

    arkadaşlar jumboların satışını artırmak piyasayı hareketlendirmek için fiyatların düşmesi gerekiyor. hepiniz Jumboya geçiş aşamasında ssıkıntılar yaşadınız. zorlukları sıkıntıları gözönünde bulundurarak fiyatları düşürmelissiniz bence. güzel kuşlar gösterişli, niyetleniyoruz ancak pahalı.
  4. Y

    ÜRETİMİ BIRAKTIM(Ahmet EROL)

    üzelme hakkında herşeyin hayırlısı. Mevlana'nın dediği gibi '' bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı içindir yada olmaması gerektiği için olmuyordur. selametle
  5. Y

    Motorsiklet Kullanıcıları LÜTFEN Dikkat

    Allah rahmet eylesin. motorsiklet kazaları gerçekten çok kötü. arabada kaporta var bunda kaporta sizsiniz. dikkat
  6. Y

    MUBİŞLERİN PARK İSTİLASI(İYİ SEYİRLER)MUBİŞÇİLER BELLİ OLSUN

    adamlar uğraşıp eğitiyor. kolay iş değil. paylaşım için teşekkürler
  7. Y

    Anlaşamıyorlar mı?

    sabret sabret sabret
  8. Y

    Kuşlarımın cinsiyetleri ve büyük olanın cinsi farklı sanki yardımcı olurmusunuz

    merhaba. kuşların ikiside erkek. evet beyaz kanatlı olan biraz iri çünkü kuş çek. diğeri çek kırması. kuşlar 40 -45 günlük civarı. özel bir şey yapmana gerek yok. yemlerini düzenli ver. sularını her gün değiştir. gaga taşı as kafese. kuşlar kızışana kadar bekle. yaklaşık 5-6 ay. sonra iki tane...
  9. Y

    Serkan gürbulak (dayımı) ziyaretim

    allah MUHABBETinizi arttırsın
  10. Y

    Anaç ve yavruları

    paylaşım için teşekkürler
  11. Y

    Kuşlarım

    maşallah
  12. Y

    IHLAS SURESINI OKUYAN PAPAGAN IYI SEYIRLER

    maşallah ne güzel. ne öğretirsen onu söyler abi. güzel öğretmişler güzel söylüyor.
  13. Y

    Buda benim hobihanem :)

    maşallah lunapark gibi salma. ama çok temiz tebrikler
  14. Y

    Bursa 'dan selamlar ...

    hoş geldin kardeşim