HERKEZE İYİ AKŞAMLAR MALESEF KUŞÇULARI GEZERKEN YİNE İTHAL VE ÇELİMSİZ KUŞLARLA KARŞILAŞTIM BENDE ÜRETİMHANE YOK AMA BU İŞE HEM GÖNÜL HEMDE PARASINI KOYAN ABİLERİMİ GÖRÜNCE BUNLAR SİNİRİMİ BOZUYOR.ACABA PETSHOPLARA DEVLET BİR DENETLEME GETİREMEZMİ ÖRNEĞİN BİR HAVUZ OLUŞTURULUR BU HAVUZA ÜRETİCİ...