Arama sonuçlarınız

  1. E

    Istemsiz kafa oynatma Cok acill...

    çözümü nedir başka arkadaşlara yol göstermiş olalım
  2. E

    SİZCE BU 3 ÇİFTİMDEN YAVRU ALMA İHTİMALİM NEDİR?

    asıl mutluluk 5 yavru büyüyor salıyorsun hepsini salonda 7 kuş kimisi üstünde kimisi sofrada bişeyler yiyor. biraz sabredersen sende bu zevki tadarsın.
  3. E

    VE GERİ DÖNDÜM...

    çok sağolun
  4. E

    VE GERİ DÖNDÜM...

    çok sağolun
  5. E

    SİZCE BU 3 ÇİFTİMDEN YAVRU ALMA İHTİMALİM NEDİR?

    çok uğraşıyorum yazmışsın belkide bu yüzden yavru alamıyorsun. Muhabbet kuşları ürken hayvanlar bende yaptım bu hatayı yumurtladımı çiftleştimi mamayı yiyormu diye habire gözüm üzerlerindeydim 1 ay boyunca sadece mamasını suyunu vitaminini ver başka birşey yapma bakalım durum ne olacak.
  6. E

    VE GERİ DÖNDÜM...

    Selam arkadaşlar yaklaşık 1 yıl aranın ardından üniversiteyi kazanmış ilk senesini başarıyla bitirmiş olarak tekrar aranızdayım. Bu süre içinde sadece muhabbet kuşunun özelliklerini anlamak ve doğru bilgi edinmekle uğraştım. Geçen sene bildiğiniz gibi çok kafanızı ağrıtmıştım uzun çabalar sonucu...
  7. E

    BODRUM

    eyvallah
  8. E

    BODRUM

    ben üniversite için antalyadayım şuan bodrumda hobi amaçlı 1 damızlık çiftim var ocakta istanbula gidip ingiliz damızlık alıcam bu işi seviyorum hoşuma gidiyor en azından 10 çift yapmayı düşünüyorum bu sene şuanki takımımın yavrularının maşallahı var gündoğanda ir petshopa veriyorum 20 liradan...
  9. E

    Yavru varken ciftlesiyorlar ne yapmam gerek?..

    bence normal çiftleşmeye başladılarsa 2. kuluçkanızın yavru çıkımı ortalama 1 ay alıcak bu süre içinde ilk kuluçka yavruları kafese atlamış ve yem kırmayı örenmiş olur diye düşünüyorum
  10. E

    TEKRAR BURDAYIM :D

    hepinize çok teşekkür ederim. gelecek planlarımda okulu bitirince istanbula yerleşip selahattın abimin üretimhanesini örnek alarak kendi yerimi açmak var hadi hayırlısı. :D
  11. E

    CANLARIMIN BU GÜNKÜ HAK ETTİKLERİ MAMA MENÜSÜ(KA)

    kemal abicim döktürmüşsün yine canlar bayram edicek :D
  12. E

    TEKRAR BURDAYIM :D

    çok saolun :D
  13. E

    TEKRAR BURDAYIM :D

    saolasın ismail abi
  14. E

    ANTALYADA PROFESYONEL MUHABBET ÜRETİMHANESİ

    maşallah artık bende antalyadayım ziyaret etmek isterim :D
  15. E

    TEKRAR BURDAYIM :D

    Sevgili üretici abilerim sınav zamanı gelmesi ve olduğum apandisit ameliyatı nedeniyle aranızdan ayrılmıştım artık tekrar bi hobici kardeşiniz olarak geri döndüm üniversite sebebiyle antalyaya taşınıyorum antalyadaki kuş ve köpek üreticisi abilerim varsa görüşmek isterim herkeze iyi günler bol...
  16. E

    Spor Toto Süper Lig'in 2011-2012 Şampiyonunu Tebrik ederiz.

    NE KUPALAR İSTER NE ŞAMPİYONLUKLAR SARI LACİVERT BİZİ HAYATA BAĞLAR SENİNLEDİR HER NEFESTE ÖLENE KADAR KALPLERİNDE FENERBAHÇEYİ YAŞATANLAR. EYVALLAH SALİH ABİ ŞUNUN ŞURASINDA ÇARŞAMBAYA NE KALDI :D
  17. E

    SOLO TÜRK VE TÜRK YILDIZLARI

    SELAMLAR ARKADAŞLAR VE ABİLER SİZLERLE BİR BİLGİ PAYLAŞMAK İSTİYORUM GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE SOLO TÜRK VE TÜRK YILDIZLARI BODRUMDA GÖSTERİ YAPTI GERÇEKTEN MÜTHİŞTİ HER TÜRK EVLADININ DUYGULANACAĞI BİR GÖSTERİ YIL BOYUNCADA TÜRKİYENİN FARKLI YERLERİNDE BU GÖSTERİLER DEVAM EDİYOR GÖSTERİ YERLERİNİ...
  18. E

    Spor Toto Süper Lig'in 2011-2012 Şampiyonunu Tebrik ederiz.

    BİR FENERBAHÇELİ OLARAK GALATASARAYI TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN OLAYLARA RAĞMEN ÇUBUKLUYU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETEN BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARI BİZLERE YAŞATTIKLARI GURUR İÇİN AYAKTA ALKIŞLIYORUM.
  19. E

    VERDİĞİM EMEKLERİN KARŞILIĞI VE BEN (MAŞALLAH INIZI EKSİK ETMEYİN)

    ÇOK TEŞEKKÜRLER 2. PARTİ KULUÇKADAN DA 6 YAVRUM DAHA OLDU ANAÇLARIMIN MAŞALLAHI VAR BABAMI İKNA ETTİM VE 10 15 ÇİFT LİK BİR UFAK ÜRETİMHANE KURMAYA KARAR VERDİM.
  20. E

    ŞAMPİYON GALATASARAY!!!!

    BİR FENERBAHÇELİ OLARAK GALATASARAYI TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN OLAYLARA RAĞMEN ÇUBUKLUYU AYAKLARINA KRAMP GİRENE KADAR TERLETEN BÜTÜN FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARI BİZLERE YAŞATTIKLARI GURUR İÇİN AYAKTA ALKIŞLIYORUM.