Oktay abi geçmiş olsun çok üzüldüm inan....son konuşmamızda bu tür konuları konuşmuştuk bu başına gelen ilk olay değilki iyi niyetinden kaybediyorsun.gerçekten çok üzüldüm...abi bu arada kuşları senmi gönderdin yoksa senden mi gelip aldı ? gönderdiysen hangi şehire gönderdin ???
ben gülünecek hiç bir şey göremedim.herkesin kendine göre hesap kitabı var ve ayrıca herkesin giderleri farklı.burada önemli olan herkesin düşüncesine saygı duymak ve tartışılacak bir konuda varsa tartışmak tabikii insanları küçümsemeden ve alay etmeden.şimdi eline ne geçtiğini bilmiyorum Orhan...