FAHRÜYEALYA
Uzman Üyemiz
Günay kardeşim para kazanınca profesyonel olunur cümlenize katılmıyorum.Zevkine yapan arkadaşlara ayıp olmuş(Öncelikle banaGünay DÖNMEZ' Alıntı:Selam Süleyman usta...Antalyalılar ittifak kurdmuş gibi olacak biraz;D ...yorum yapma sebebim şu profesyonellik sözüne biraz açıklık getirmek usta...yani amacım seni rencide etmek değil. Profesyonelliği görünüm, mekan büyüklüğü, ekipman, üretim kapasitesi veya tecrube ile ölçemeyiz. Profesyonel demek yaptığımız bir işten veya verdiğimiz bir hizmetten para kazanmak anlamına geliyor. Raşit ustanın konu başlığı "Antalyada Büyük Kapasiteli Muhabbet Üretimhanesi" olsaydı ozaman dediğinde haklı olabilirdin.
Konuyu okudum da alıp başını bölgesel savaşa dönmüş evil_idea evil_idea evil_idea
Arkadaşlar bu site altındayız ve Ali Veli mezusu değil.Bir arkadaşımız emek vermiş birşeyleri yapmış.Amaç destek olmak.Sonuç da bir emek var.Bence emeğe saygısızlık çok büyük bir kul hakkı yemek.İyi ya da kötü sen beyenirsin ben beyenmem.Beyenmediğini alenen bildirmek hem kırıcı olmak hemde emeğe saygısızlık olarak nitelendiriyorum.Ha!!!!Yanlış olduğunu kırıcı olmadan belirtmek yanlışlarını bilgilerin doğrultusun da düzeltmesini sağlamak ERDEM'liktir.Mekanın büyük,ferah ve düzenli olması ile Mekanın dar ve yetiştirciliğe en uygun tarza getirmek amaçlı düzensiz görünmesi kimsenin profesyonel olup olmadığını göstermez.
Sayın arkadaşım;
Emeğiniz bol ve Yağlı olsun.Cenabı Allah'ım utandırmasın...Ellerinize ve Emeğinize sağlık.Bol yavrular dilerim.........

