arkadaşlar işin içinden çıkamadım bi el atın

noizboys

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
129
Konum
konya
Adı
mehmet ali
Soyadı
eren
iyi akşamlar arkadaşlar ustalar ...
henüz yavrularını uçurmamuş çiftlerim bidaha yumurtlamışlardı 2ciyi bugün yumurtladı ama yuvalık ana baba günü gibi karmakarşık haliye iki yumurtada çatlamış bende yumurtaları aldım erkek rahat vermio ne yavrulara nede dişiye kavga ediyorlar yavruyuda gözümün önünde hırpaladı bende erkeği ayırdım ama dişinin hala yumurta var karnında ee erkeide ayırdığıma göre yumurtlamayı kesermi dişi çiftleşme haliye olmuycak ama yavrular ne olucak şimdi anne bakıcakmı yavrular yem kırmasını nasıl öğrenir erkeği ayırdım dişide yumurtlamaya çalışıcak muhtemelen karnındakini karmaşık bi durum inş ben pek anlatamasamda ustalarım siz anlamışsınızdır umarım benim amacım bir an  önce yavruları ayırıp erkekle dişiyi birleştirip  karmaşıklığa son vermek yavruları resmi yuvadan indiklerini gördüm bi kaçının uçabiliyorlarda acemi olsalarda ama yem yediklerini görmedim en hızlı bi şekilde yem yedirmem lazım nasıl yapcam bunu
http://a1302.hizliresim.com/16/b/jzsnq.jpg
 

seanpoul58

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
614
Konum
Sivas
Adı
Ozan
Soyadı
SARIYILDIZ
bu yavrular yem yiyebilir bence yiyemiyorlarsada kabuksuz yem var ondan alabilirsin

keşke o dişi bnde olsa fabrika gibi dişi mübarek :D
 

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
Abi yavruların antrenman yapması için yuvanın içine yem dök onlar deneme yaparak öğrenir. Öğrendiklerinde yavruları ayırırsın erkeği tekrar kafese atarsın
 

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
eğer ciddi bir şekilde hırpalamıyorsa bence erkeği geri koyabilirsiniz. Yani ufak vurmalar dişi ve erkek arasında da yaşanır yavrular zaten büyümüşler
 

noizboys

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
129
Konum
konya
Adı
mehmet ali
Soyadı
eren
R.Efekan ALTUN.' Alıntı:
eğer ciddi bir şekilde hırpalamıyorsa bence erkeği geri koyabilirsiniz. Yani ufak vurmalar dişi ve erkek arasında da yaşanır yavrular zaten büyümüşler
öyle kardeşimde bi görsen valla 4 kuşun hakkında gelemdim yavrular yem ister erkek çiftleşmek dişi neyapıcağını şaşırdı o curcunada yumurtlara gitti attım bende erkeği ayırdım çok afedersin dişinin kıçında gende yumurta var erkek yavruyla eşleşmeye çalışıo yani baya karştı kümes bidaha tövbe yavrular 20 günlük olduğu an erkeği ayıracam benim merak ettiğim hani iki yumurtayı aldım ya altlarından mesela maxsimum kuş 5 yumurtluyo ben 2 sini aldım 3 te kalırmı yoksa aldğım için 5 e kadar tekrar yumurtlamaya çalışıcakmı onu merak edioyrum
 

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
Zor bir durum gerçekten. Kalan 3 yumurtayı yapar (tabii 5 yumurtası varsa)
 

muyar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
488
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.leenglish.com
Adı
Mehmet
Soyadı
Uyar
Mehmet Ali bey; sanırım yavruları almakta biraz geç  kalmışsınız. Yavruların kanatlarının altına bakın. Eğer ince tüyle bitmiş kendi tüyleri çıkmışsa alın o kuşu yuvadan ayrı bir yere ve mama verin. Eğer 2 yada 3 ünü aynı anda alabiliyorsanız ki şu durumda bence alabilirsiniz merak etmeyin onlar kendileri mama yiyebilirler. Ama siz yinede her ihtimale karşı gözlemleyin. Birkaç gün sonra mamanın içine biraz biraz normal yem atın, böylece yem kırmayı öğreneceklerdir.

Hayırlı olsun, dişi kuşunuzu da Allah nazarlardan saklasın :)
 

noizboys

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
129
Konum
konya
Adı
mehmet ali
Soyadı
eren
Mehmet UYAR.' Alıntı:
Mehmet Ali bey; sanırım yavruları almakta biraz geç  kalmışsınız. Yavruların kanatlarının altına bakın. Eğer ince tüyle bitmiş kendi tüyleri çıkmışsa alın o kuşu yuvadan ayrı bir yere ve mama verin. Eğer 2 yada 3 ünü aynı anda alabiliyorsanız ki şu durumda bence alabilirsiniz merak etmeyin onlar kendileri mama yiyebilirler. Ama siz yinede her ihtimale karşı gözlemleyin. Birkaç gün sonra mamanın içine biraz biraz normal yem atın, böylece yem kırmayı öğreneceklerdir.

Hayırlı olsun, dişi kuşunuzu da Allah nazarlardan saklasın :)
sağolun tşk ederim  mehmet bey alcam çekicem yavruları açlıktan ölürler die çekiniyorum bişey yiyemezler die
 

muyar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Haz 2012
Mesajlar
488
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.leenglish.com
Adı
Mehmet
Soyadı
Uyar
Resimleri yeni yüklemişsiniz.

Eğer kuşlar bunlar ise yukarıda dediğim gibi gene de kanat altlarını kontrol edin ama ayırabilirsiniz Mehmet bey. Onlar mama da yer yem de. Hepsini beraber ayırın. Onlar birbirlerini doyururlar.
Bu arada güzel yavrularmış maşaAllah, Allah nazarlardan saklasın :)
 

noizboys

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
129
Konum
konya
Adı
mehmet ali
Soyadı
eren
Mehmet UYAR.' Alıntı:
Resimleri yeni yüklemişsiniz.

Eğer kuşlar bunlar ise yukarıda dediğim gibi gene de kanat altlarını kontrol edin ama ayırabilirsiniz Mehmet bey. Onlar mama da yer yem de. Hepsini beraber ayırın. Onlar birbirlerini doyururlar.
Bu arada güzel yavrularmış maşaAllah, Allah nazarlardan saklasın :)
tşk ederim mehmet bey allah olmayanlarada nasip etsin sadece birini annesiyle babnın yanına bıraktım diğerlerini ayırdım kafesin altına çay tablasında az mama bir diğerinede yem koydum normal yemlikleride yukarıya astım sulukta bildiğimiz standart suluk asılı oda yanına da ikitane boşta olan erkek koydum öğretsinler die sizce böyle yapılması doğrumu bi sorun teşkil edermi
 

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
Mehmet Ali EREN' Alıntı:
tşk ederim mehmet bey allah olmayanlarada nasip etsin sadece birini annesiyle babnın yanına bıraktım diğerlerini ayırdım kafesin altına çay tablasında az mama bir diğerinede yem koydum normal yemlikleride yukarıya astım sulukta bildiğimiz standart suluk asılı oda yanına da ikitane boşta olan erkek koydum öğretsinler die sizce böyle yapılması doğrumu bi sorun teşkil edermi
Abi hayırlısı olur İnşallah :)
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Mehmet kardeşim özelimede yazmışsın buradan yanıtlayayım
1- yavruları tek tek kontrol et, elini ısırma kuvvetleri ne derecede, popolarındaki tüyler tamamen çıkmışmı?
eğer evetse
yavruları ayırabilirsin
hayırsa erkek zaten ayrılmış, ayrı kalsın yavrular ayrıldığında erkeği tekrar dişinin yanına koy, zaten anında çiftleşmeye başlarlar yine
sıkıntı olmaz yani..