BU KUŞLARI SATMIŞLAR.YORUMU SİZLERE BIRAKIYORUM.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Coşkun Ödemir

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
684
O insan demekki birinin daha günahını almış. Yazık diyorum,üzlüyorum. Bu tarz isimleri bu caimadan temizleyeceksin. Bazı siteler bu tarz isimleri korursa olacağı o olur. Çünkü onları görüp o yazıları refarans alıp kuş alıyorlar. Jumbo üretiminde yaptıkları listede bu şahiyeti en önlere yazıyorlardı. Ahanda onlara da kapak olu versin .

Ayrıca Selahattin Abi ve Mehmet Kıdır Abiye buradan bir eleştirimde olacak. Zamanında bende bir sıkıntı yaşadım. Oğuz Beyde link vermiş. Bundan önce başka sorun yaşayanlarda olmuş o üreticiyle. Siz benım sorunumuda o zamandan okumuşsunuzdur.

Buna rağmen o şahsiyet zamanında düzenlenen yarışmaya katılıp ödül aldı. Ne aldıgı umrumda bile değil. Ama göz göre göre katılıp, adını duyurdu. Ana sayfada ismi gösterildi. Sonra bir sorun olursa sitemizide dolaylı yönden suçlama yapabilirler.Siz herkese iyi niyetle yaklaşıyorsunuz. Ben onu yarışamaya katıldıgını görünce zaten şaşırmıştım. Bence kabul edilmemeliydi. Bu tarz insalara lütfen sitemizde de ödül vermeyin. Yarışama olursada ileride bir madde koyun sorun yaşayan insanları kabul etmeyin. En azından kendi çakıllıklarına ün katmasınlar...
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
Coşkun federasyonun kriterlerinde bile böyle birşey bulunmazken bizden böyle bir istekte bulunman biraz garip değil mi? Zamanı gelince herkesin konuşacağı şeyler vardır. Ancak suç ve cezaları birbirine karıştırmamak lazım.

Sonuçta siteye yapılan bir saldırı yok. Kişisel bazda bir olayın siteye taşınıp adalet dağıtmaya kalkışması da kör döğüşünden ileri gitmez. Sapla samanı karıştırmamak lazım.
 

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
Selehattin Abi , Zeki Abi , Mehmet Abi ve en az bu abilerim kadar  resimden kuş alınmaması için site ve sosyal hayattaki çevrelerine bilgi veren tüm yardım sever , hayvan sever ve insanaların kötülüğünü istemiyen ey insan oğlu bu olaylar bitmez bitmeyecektirde nedeni ise insanların sabırsız , doyumsuz , kanaatkar olmamasıdır nedenmi ben kuş almak istiyorum hemen yumurtlasın yavrular olsun hiç zorlanmadan yavru alayım para kazanayım YANLIŞ çevremizde sabırsız insanların çok olması çakalların iştahını kabartıyor tekrar tekrar hasta sakat kuşları sabırsız insanlara bir foto ile veriyor YANLIŞŞŞŞŞ , elinde bir çit kuş var yumurta alamıyor veya alsada verimsiz oluyor hemen daha çok daha fazla yumurta yavru için çakalların tuzağına düşüyor.
Tamam kuşmu alacaksın fotosunda gördüğün kuşu çokmu beğendin yav kardeşim 3 kuruş yol parası ver git görerek al.
İNSANLARIN GURURU , PARASI , HAYVANLARIN SAĞLIĞI İLE OYNAYAN KİŞİLER SİZİ RABBİME HAVALE EDİYORUM


RESİMLERİNE BAKARAK KUŞ SAKIN ALMA ALIRSANDA AĞLAMA , SONRADA KENDİNE GÜNAH ORTAĞI ARAMA
 

tipo2727

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
321
Konum
antep
Adı
murat
Soyadı
akkurt
RESİMLERE BAKARAK ALMA YA NASIL ALICAZ TAAA BİLECİGEMİ GELİCEZ.
 

s.erben

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
364
Konum
konya
Adı
satılmış
Soyadı
erben
mrb arkadaşlar öncelikle bu üzücü olaydan dolayı arkadaşımızı kınıyorum. ikinci olarak ise şu olaya özellikle değinmek istiyorum malesef konuyu okurken şunu gözlemledim . ben kendim sürekli fotoğraflarla şehir dışına kuşlar satmaktayımve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı olmadı ama arkadaşlarımız fotoğrafla kuş almayın sonucuna katlanın türünden yazılar yazmışlar ve bu beni şahsen üzdü bi yorum yaparken diğer düzgün insanlarıda sıkıntıya sokmayacak şekilde yorum yazarsak daha iyi ve güzel olur diye düşünüyorum...
 

ilker

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
295
Konum
MURATLI-TEKİRDAĞ
Adı
ilker
Soyadı
ERTÜRK
SATAN ARKADAŞI KINIYORUM FAKAT BURDA OLSUN DEFALARCA YAZILDI KUŞU GÖRMEDEN ALMAYIN DİYE ZEKİ ONDAN SONRA  KENDİNİYİYİYOR BİRGECE BANA ONDEFA ÖZELDEN MESAJ ATTI BU KONULAR İÇİN ZEKİ NEKADAR ÇABALASADA SATAN KADAR ALANDADA SUÇ VAR BENCE
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
satılmış erben' Alıntı:
mrb arkadaşlar öncelikle bu üzücü olaydan dolayı arkadaşımızı kınıyorum. ikinci olarak ise şu olaya özellikle değinmek istiyorum malesef konuyu okurken şunu gözlemledim . ben kendim sürekli fotoğraflarla şehir dışına kuşlar satmaktayımve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı olmadı ama arkadaşlarımız fotoğrafla kuş almayın sonucuna katlanın türünden yazılar yazmışlar ve bu beni şahsen üzdü bi yorum yaparken diğer düzgün insanlarıda sıkıntıya sokmayacak şekilde yorum yazarsak daha iyi ve güzel olur diye düşünüyorum...
    Satılmış bey, bence konuyu güzel bir noktaya getirmişsiniz; Belki de düğüm burada.
    Sizinde ilk tercihiniz gelip görerek satın almaları olsun. Değil "Ben gelemem size güveniyorum Otobüsle/Kargoyla gönderin" diyen müşteriniz olacaksa. Bu konuyu sitede konuşun O da yazsın. Gönderirkende 3-5 fotoğraf çekersiniz.
    Sonrasında bir sıkıntı olursa "Davetlerime rağmen üretimhaneme gelmeyip bu şekilde gönderilmesi istedi" dersiniz.
 

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
satılmış erben' Alıntı:
mrb arkadaşlar öncelikle bu üzücü olaydan dolayı arkadaşımızı kınıyorum. ikinci olarak ise şu olaya özellikle değinmek istiyorum malesef konuyu okurken şunu gözlemledim . ben kendim sürekli fotoğraflarla şehir dışına kuşlar satmaktayımve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı olmadı ama arkadaşlarımız fotoğrafla kuş almayın sonucuna katlanın türünden yazılar yazmışlar ve bu beni şahsen üzdü bi yorum yaparken diğer düzgün insanlarıda sıkıntıya sokmayacak şekilde yorum yazarsak daha iyi ve güzel olur diye düşünüyorum...
Satılmış bey işini ehliyle yapanlar zaten bizim yanımızda o konuda rahat olun düzgün kişilere zaten teşekkür etmekten başka birşey yapamıyoruz
ancak otobüsle trenle gönderime ben karşıyım almamda satmamda bugüne kadar sorun yaşamamış olmanız bundan sonrada yaşamayacaksınız anlamına gelmez inşallah yaşamassınız sizingibi dürüst insanların Rabbim yüzünü kara çıkartmaz zaten emin olun saygılar
 

erensoyturk

Takipçi Üyemiz
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
231
Konum
İstanbul
Adı
EREN
Soyadı
SOYTURK
Fotograftan kus satmakta bır problem yok bence kus kendını bellı eder eger fotografı eskı fotograf degılse,bu ıslerle ugrasan arkadaslar kusun eskı fotografını yollayıp ikna edıyorlar karsı tarafı hata asıl burada.
 

civic_22

Üyemiz
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
64
Konum
ıstanbul
Adı
samet
Soyadı
karabacak
abı bu nedır  ya  ınsanları sevgısınden magrum edıyolar allah ıslah etsın bunu yapanı
 

zeki ankara

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
1,279
Konum
ankara -
Adı
Zeki
Soyadı
Mülayim
şimdi arkadaşlar herkes eteğindeki taşı dökmeye başladı.satılmışa katılıyorum.dürüst iş yaptığı sürece resimle kuş satılabilir.zaten sıkıntı olmadığı sürecede sizin müşteri sıkıntınız olmaz.yani altın çamura düşşede altındır.değerini kaybetmez.ben bu konuyu açıklamamın sebebi ,öğrendiğim kadarıyla ölü kuşun önceden öldüğü ve kutuya ölü olarak konulmasıdır.alan arkadaş resimden beğenmiş olabilir bende resimlerini gördüm gerçekten güzeller.hatta bu sitede o şahıs kendini tanıtırken o resimleri kullanmış buna yapacak bir şey yok.yalnız şunu anlamakta sıkıntı çekiyorum.jumbo fiyatları tanesi 400 tl-500 tl den satılırken(damızlıkların) 250 tl.kuş alınırsa tabi bir problem olduğunu anlamak lazım.arkadaşlar bu yazıları yazanlar içinde yokmu ucuz kuş arama hastalığı kimse kuşun kalitesine ve satıcısının kim olduğuna bakmıyor.hemen kaç para diyor.ucuza buldumuda balıklama atlıyor.ucuz etin yahnisi olmaz.birde şunu anlamak lazım kimse elinde çalışan kuşu satmaz neden satsınki ben size soruyorum.ya yeni damızlık olması lazım yada yavru olması lazım satması için yoksa yumurtlayan kuşu satmaz.bunu iyice öğrenmek lazım.satarsada çok para ister.ama bizim arkadaşlar hem ucuz olsun hemde yumurtlasın kendin olsan satarmısın.bir düşün bakalım.bu nedenlede resimden kuş alınır ama alacağınız kişiyi araştırın mesaj atın elbet o insanla çalışmış kişiler olacaktır.ondan sonra alışverşini yapabilirsin.şahin abide bu şekil yapıyor ama daha başına böyle bir iş gelmedi.
 

zeki ankara

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
1,279
Konum
ankara -
Adı
Zeki
Soyadı
Mülayim
birde şunu belirtmek istiyorum.çünki telefonla arayanlardan genellikle istenilen şu.kuş bende hemen yumurtlarmı.arkadaşlar kuşta hastalık yoksa elbette yumurtlar ama.size satılan kuş
1.yerdeğiştirmiş oluyor uyum sorunu yüzünden yumurtlama geçike bilir.
2.beslenme şekli değişiyor hayvan onada uyum sağlayamayabiliyor.
3.kuş tüye girebiliyor.
4.hayvanda bir duraksama olabiliyor.
şimdi bu tür olaylar olduğu için kuş yumurtlamadığı zaman vay beni kandırdılr.yok kötü kuş sattı.yok 2 tane yumurtladı yok dölsüz çıktı.şunu unutmamak lazımki aldığınız kuş allah yapısı makine değilki düğmeye basınca çalışsın.benim kafe değişimimden dolayı kendi yavrudan yetişmiş  damizlık kuşum 2 aydır yumurtlamadı.ama diğer çiftte ertesi gün yumurtladı şimdi ben kendimimi kandırmış oluyorum.o nedenle sabretmeden feryat figan sokaklara düşmeyelim.kandırılmanın en önemli unsurundan biriside sabır edememek.lütfen sabır edin çünki elinizdeki kuş mutlaka yumurtlayacaktır.eğer hasta değilse.
 

Yahya SAYIN

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
1,958
Konum
Antalya
Adı
Yahya
Soyadı
SAYIN
satılmış erben' Alıntı:
mrb arkadaşlar öncelikle bu üzücü olaydan dolayı arkadaşımızı kınıyorum. ikinci olarak ise şu olaya özellikle değinmek istiyorum malesef konuyu okurken şunu gözlemledim . ben kendim sürekli fotoğraflarla şehir dışına kuşlar satmaktayımve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı olmadı ama arkadaşlarımız fotoğrafla kuş almayın sonucuna katlanın türünden yazılar yazmışlar ve bu beni şahsen üzdü bi yorum yaparken diğer düzgün insanlarıda sıkıntıya sokmayacak şekilde yorum yazarsak daha iyi ve güzel olur diye düşünüyorum...
Satılmış bey bunu üzerinize alınmanıza anlam veremedim, sizin alışverişinizde sorun olmamış olabilir, o zaman sizi ayrıca sorunsuz ticaret yaptıgınızdan ötürü kutlarım...Ama bende diğer arkadaşlarıma katılıyorum ve fotograftan kuş almayınız diyorum, alırsanızda bir sorunla karşılaştığınızda  burda veya başka bir yerlerde aglamayın diyorum...
 

gozturk

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
430
Konum
Ankara
Adı
Gürkan
Soyadı
ÖZTÜRK
Zeki MÜLAYİM' Alıntı:
birde şunu belirtmek istiyorum.çünki telefonla arayanlardan genellikle istenilen şu.kuş bende hemen yumurtlarmı.arkadaşlar kuşta hastalık yoksa elbette yumurtlar ama.size satılan kuş
1.yerdeğiştirmiş oluyor uyum sorunu yüzünden yumurtlama geçike bilir.
2.beslenme şekli değişiyor hayvan onada uyum sağlayamayabiliyor.
3.kuş tüye girebiliyor.
4.hayvanda bir duraksama olabiliyor.
şimdi bu tür olaylar olduğu için kuş yumurtlamadığı zaman vay beni kandırdılr.yok kötü kuş sattı.yok 2 tane yumurtladı yok dölsüz çıktı.şunu unutmamak lazımki aldığınız kuş allah yapısı makine değilki düğmeye basınca çalışsın.benim kafe değişimimden dolayı kendi yavrudan yetişmiş  damizlık kuşum 2 aydır yumurtlamadı.ama diğer çiftte ertesi gün yumurtladı şimdi ben kendimimi kandırmış oluyorum.o nedenle sabretmeden feryat figan sokaklara düşmeyelim.kandırılmanın en önemli unsurundan biriside sabır edememek.lütfen sabır edin çünki elinizdeki kuş mutlaka yumurtlayacaktır.eğer hasta değilse.
Zeki bey.Sonuna kadar katılıyorum +1000000
Üretimin altın kuralı SABIR.
Neredeyse 1,5 yıldır beklediğim dişim var.Dün ve bugün sabah çiftleşiyordu.
Kuşu al ,neden yumurtlamadı?Hastamı?
1,5 yıl bile sabredebilecek dermanın varsa bu iş ancak oluyor.Kim kuşunu 1,5 yıl bekler.
Sıraladığınız maddelere bir kez daha + 10000000000000
 

blackdevil41

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
2,495
Konum
Kocaeli
Adı
Hilmi
Soyadı
AKYILDIZ
Yahya SAYIN' Alıntı:
Satılmış bey bunu üzerinize alınmanıza anlam veremedim, sizin alışverişinizde sorun olmamış olabilir, o zaman sizi ayrıca sorunsuz ticaret yaptıgınızdan ötürü kutlarım...Ama bende diğer arkadaşlarıma katılıyorum ve fotograftan kuş almayınız diyorum, alırsanızda bir sorunla karşılaştığınızda  burda veya başka bir yerlerde aglamayın diyorum...
istisnalar kaideyi bozmaz
 

zeki ankara

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
1,279
Konum
ankara -
Adı
Zeki
Soyadı
Mülayim
arkadaşlar satılmış erkanın yakın arkadaşıymış.bu konuyla ilgili bir konu açmıi oraya bakarsanız daha net anşlarsınız.
 

tipo2727

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
321
Konum
antep
Adı
murat
Soyadı
akkurt
O ZAMAN ALAN KİŞİ NERDE ÇIKSIN O KONUŞSUN BAKALIM NE DİYECEK
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...