Coşkun Ödemir
Uzman Üyemiz
- Katılım
- 12 Eki 2010
- Mesajlar
- 684
O insan demekki birinin daha günahını almış. Yazık diyorum,üzlüyorum. Bu tarz isimleri bu caimadan temizleyeceksin. Bazı siteler bu tarz isimleri korursa olacağı o olur. Çünkü onları görüp o yazıları refarans alıp kuş alıyorlar. Jumbo üretiminde yaptıkları listede bu şahiyeti en önlere yazıyorlardı. Ahanda onlara da kapak olu versin .
Ayrıca Selahattin Abi ve Mehmet Kıdır Abiye buradan bir eleştirimde olacak. Zamanında bende bir sıkıntı yaşadım. Oğuz Beyde link vermiş. Bundan önce başka sorun yaşayanlarda olmuş o üreticiyle. Siz benım sorunumuda o zamandan okumuşsunuzdur.
Buna rağmen o şahsiyet zamanında düzenlenen yarışmaya katılıp ödül aldı. Ne aldıgı umrumda bile değil. Ama göz göre göre katılıp, adını duyurdu. Ana sayfada ismi gösterildi. Sonra bir sorun olursa sitemizide dolaylı yönden suçlama yapabilirler.Siz herkese iyi niyetle yaklaşıyorsunuz. Ben onu yarışamaya katıldıgını görünce zaten şaşırmıştım. Bence kabul edilmemeliydi. Bu tarz insalara lütfen sitemizde de ödül vermeyin. Yarışama olursada ileride bir madde koyun sorun yaşayan insanları kabul etmeyin. En azından kendi çakıllıklarına ün katmasınlar...
Ayrıca Selahattin Abi ve Mehmet Kıdır Abiye buradan bir eleştirimde olacak. Zamanında bende bir sıkıntı yaşadım. Oğuz Beyde link vermiş. Bundan önce başka sorun yaşayanlarda olmuş o üreticiyle. Siz benım sorunumuda o zamandan okumuşsunuzdur.
Buna rağmen o şahsiyet zamanında düzenlenen yarışmaya katılıp ödül aldı. Ne aldıgı umrumda bile değil. Ama göz göre göre katılıp, adını duyurdu. Ana sayfada ismi gösterildi. Sonra bir sorun olursa sitemizide dolaylı yönden suçlama yapabilirler.Siz herkese iyi niyetle yaklaşıyorsunuz. Ben onu yarışamaya katıldıgını görünce zaten şaşırmıştım. Bence kabul edilmemeliydi. Bu tarz insalara lütfen sitemizde de ödül vermeyin. Yarışama olursada ileride bir madde koyun sorun yaşayan insanları kabul etmeyin. En azından kendi çakıllıklarına ün katmasınlar...

