2 gün önce cift almıstım.. çiftlerden yavru alınmış..
dişi kızmış erkegi bilmiyorum sürekli didişiyorlar dişi erkegin üzerinde baskın..
ne yapmam lazım?? yardım ederseniz sevinirim.
resimlerini koymuştum dün..
http://u1306.hizliresim.com/1b/n/pd9u4.jpg
http://o1306.hizliresim.com/1b/n/pd9yt.jpg
dişi kızmış erkegi bilmiyorum sürekli didişiyorlar dişi erkegin üzerinde baskın..
ne yapmam lazım?? yardım ederseniz sevinirim.
resimlerini koymuştum dün..
http://u1306.hizliresim.com/1b/n/pd9u4.jpg
http://o1306.hizliresim.com/1b/n/pd9yt.jpg

