Daha önce yavru alınan çift..

ozanizgi

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
133
Konum
Bolu
Adı
ozan
Soyadı
izgi
erkek daha çok küçük daha önce bu çiftten yavru alınmış olamaz.. cere rengi mavi olmamış henüz pembe.. aldığın yere gidip erkeği değiştirmeni öneririm
 

Mertcan Yılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Şub 2013
Mesajlar
389
Konum
İzmir
Adı
Mertcan
Soyadı
Yılmaz
kuşları aldın yere götür dişi tmm 9 ile 12 aylık gibide fakat erkek denilen 2-3 aylık erkek mi daha o belli degil . bence
 

hilmi2323

Takipçi Üyemiz
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
231
Konum
ANKARA
Adı
hilmi
Soyadı
kuru
kuşunuz erkek yaş olarak küçük değil değiiştirmeyin. biraz zaman verin iki gün oldu geleli diyorsunuz ortama bir alışsınlar gözlemleyin eş olduklarına dair bir hareket görmezseniz öyle değiştirin.
http://n1306.hizliresim.com/1b/q/pgqgk.jpg
resimde görüldüğü gibi erkek bir yaşından çok büyük.
 

Sercan Topcu

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
443
Konum
İstanbul
Adı
Sercan
Soyadı
Topcu
Yaş olarak uygunlar küçük falan değiller. Emin olmadan yorum yapmayın lütfen.

2 gün önce aldığınızdan bahsetmişsiniz.Nerden baksan 20-25 gün duruma göre dahada fazla bir ortama alışma süresi vardır.

Bu süre zarfında durumlarını gözlemleyin uygun bir yere koyup rahatsız etmeyin.Eş durumu yoksa zaten bir süre sonra belli olur ama büyük ihtimal eş dirler...

Ayrıca cere rengi mavi olacak diye bir kaide yok pembede olabilir.Farklı mutasyon sonucu gagası açık renk, ayakları açık renk, ceresi pembe olabilir...
 

kadir18

Üyemiz
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
41
Konum
hakkari
Adı
ahmet
Soyadı
ahmett
dişi kızmıs yuva dikkatini çekiyor yuvayla ilgilnyno 1 kaç kere girdi.. erkekle didişiyorlar halen ama dedignz gibi 20 gün filan alışma süreci lazım..

erkek 2 3 aylık olamaz çünkü vücut yapısı  2 3 aylık lara göre fazla büyük.
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
Sercan TOPÇU' Alıntı:
Yaş olarak uygunlar küçük falan değiller. Emin olmadan yorum yapmayın lütfen.

2 gün önce aldığınızdan bahsetmişsiniz.Nerden baksan 20-25 gün duruma göre dahada fazla bir ortama alışma süresi vardır.

Bu süre zarfında durumlarını gözlemleyin uygun bir yere koyup rahatsız etmeyin.Eş durumu yoksa zaten bir süre sonra belli olur ama büyük ihtimal eş dirler...

Ayrıca cere rengi mavi olacak diye bir kaide yok pembede olabilir.Farklı mutasyon sonucu gagası açık renk, ayakları açık renk, ceresi pembe olabilir...
+1
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Bora EKİNCİ' Alıntı:
Erkegin ceresi daha mavilesmedi iste boyle olacak

öyle olması biraz zor bence, dikkat ederseniz erkek Frosted Factor bir kuş. Frosted factor erkeklerin yaşı ne olursa olsun ceresi asla mavileşmez, tersine normal dişilerdeki gibi beyazlaşır...bu nedenle çoğu zaman Avustralya parçalısı (frosted pied) erkekler kolaylıkla dişi kuş olarak tanımlanır ve hatalar yapılır.
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Bu çiftden daha önce yavru alınmış olması bence biraz imkansız gibi ama olabilirde...erkek henüz çok genç görünüyor.
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
Bende de öyle bir erkek var ceresi maviyyada mor olmak zorunda değil bende ki erkeğin cereside pembe.
 

kadir18

Üyemiz
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
41
Konum
hakkari
Adı
ahmet
Soyadı
ahmett
Erkek kus kızıştıgında ceresi hangi rnk olacak simdi? Mavimi beyazmi
 

zaqwer

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
234
Konum
ISPARTA
Adı
RECEP
Soyadı
YAMAN
cere rengi değişmez aynı kalır
o erkeğin genetiği öyle
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Kadir KEDERSİZ' Alıntı:
Erkek kus kızıştıgında ceresi hangi rnk olacak simdi? Mavimi beyazmi
galiba yaşlandıkça beyazlaşıyor...kızışma ile alakalı değil sanırım, bende Frosted olan 7 erkek var ve bunların 2si 4 yaşlarında, diğerleri 1-2 yaşlarında. 4 yaşında olanların ceresi tamamen beyaz oldu, daha genç olanların hala pembemsi gibi duruyor.

fikir açısından yardımı olacaksa bendeki yaşlı Frostların 1.5 yıl önce çekilmiş fotolarını ekliyorum.