20 senedir muhabbet kuşu üretimi ve petshop ile uğraşmaktayım.
Ankara'da Dikmen Sokulluda Özlem Petshopun sahibiyim.
Üretimhanem ve kuşlarımın fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istedim. BUDA SAKANIN İMPARATORU
HOŞ GELDİNİZ KULAĞIMA MİSKET SESİ GELDİ GİBİ KUŞLARDA ALIŞMIŞLARDIR BİZDE BURDA MUĞLA HAVALARI DİNLETİYORUZ YAPACAK BİR ŞEY YOK İYİ GÜZEL OLUMLU PAYLAŞIMLAR PAYLAŞTIKÇA ARTAN TAT DİYORUZ HAYIRLISI OLSUN SLM