mehmet02sevim
Üyemiz
ABİ ELLERİNE SALIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ KUŞLARINIZA AFİYET OLSUN

dostum sebebini yazarsan memnun olurum,valla zar zor buldum zaten 1 kg kattım içine scaredÖzgür DEMİRBAŞ' Alıntı:yulaf ununu yaz aylarında kullanmanızı tavsiye ederim.
Serinletici etkisinden ötürü yaz mevsimine daha uygun artı fazlası tüye sokar. Kekinize daha fazla ekstralarla zenginleştirebilirsiniz. Örneğin fıstık,fındık,kuş üzümü, tarçın, patates (muhakkak kullanın), şekersiz meyve suyu gibi. Tabi fındığı kuş üzümünü vs rondododa iyice parçalayın. patateside püre olana kadar rendeleyin en küçük şekilde suyu çıkana kadar suyunuda katın kas yapıcı etkisi var. Son olarak sayın selahattin bey'in başlığında söylemem doğrumu bilmem ancak ben tercihen yağ kullanmamanızı tavsiye ederim, fırınlar için yağsız kağıtlar var fevkalade kolay oluyor. Kabartma tozu yerine mayalamakta daha makbul.Coşkun TIKIZ' Alıntı:dostum sebebini yazarsan memnun olurum,valla zar zor buldum zaten 1 kg kattım içine scared
Sezgin ANIL' Alıntı:valla Selahattin abi bunu yaparsak biz yeriz kuşlara kalmaz ;D

