Kuşum 3 yasında bi bakarmısınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
Kral94' Alıntı:
ne yapabilirim yani kuşumun yavrusunu almayı cok ama cok istiyorum beni yönlendirirseniz cok mutlu edersiniz
  Bu Kuşlar uzun bir süre ihmal edilmiş.. Yavru alabilmeniz imkansız değil fakat çok zor..
 

Kral94

Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
48
Konum
izmir
Adı
Selim
Soyadı
Çelebioğlu
nasıl ihmal edilmiş ya dalgamı geciyon resimden mi anladın ihmal edilmiş oldugunu :)
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
  Dilerim Boy boy yavruları olur..
 

CaSuS

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
153
Konum
İstanbul
Adı
mehmet
Soyadı
guven
Kral94' Alıntı:
nasıl ihmal edilmiş ya dalgamı geciyon resimden mi anladın ihmal edilmiş oldugunu :)
Selim bey kimsenin sizinle dalga geçtiğini sanmıyorum.  Çok acemi olmama rağmen o kafesın halını ve o suluğu görünce ben bile aynı şeyi söyleyebilirm. Saygılar
 

Kral94

Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
48
Konum
izmir
Adı
Selim
Soyadı
Çelebioğlu
casus sen gercekten acemisin o sulukta vitamin war onun için rengi öle sen sus en iyisi
 

CaSuS

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
153
Konum
İstanbul
Adı
mehmet
Soyadı
guven
1. Hitab tarzına dikkat etmeni öneririm. 2. suya okadar vitamın koyulmaz. 3. suyun rengiyle ilgili birşey söylemedim suluğun halınden bahsediyorum. 4. Saygılar.
 

hicrettaylan

Üyemiz
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
34
Konum
Ankara/Şereflikoçhisar
Adı
Hicret Taylan
Soyadı
ÇAKMAKCI
Kral94' Alıntı:
ne yapabilirim yani kuşumun yavrusunu almayı cok ama cok istiyorum beni yönlendirirseniz cok mutlu edersiniz
Kuşunuzdan yavru almak yerine kuşlarınız daha sağlıklı bir ortamda yetiştirme çabası içine girseniz iyi olur, gördüğüm kadarıyla orada bir hayvan suistimali var ve kuşlarınıza bakamıyorsanız elinizden çıkartın acilen.
 

Kral94

Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
48
Konum
izmir
Adı
Selim
Soyadı
Çelebioğlu
koysanıza siz fotolarını kuslarınızın ordan konusmak kolay
 

gokhan943

Üyemiz
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
61
Konum
uşak
Adı
Gökhan
Soyadı
KARTAL
kral kardeşim uslubun bizleri incitiyor. çoğumuz yaş olarak senden büyüğüz. konuşmalarımızda saygı  birinci sırada olmalı....
 

murat kabayel

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
619
Konum
izmir
Adı
murat
Soyadı
kabayel
kral kardeşim bu platform senin facebokta veya msn de yazmaya veya konuşmaya alıştıgın bir yer degil burda herkes saygı cercevesinde birbirine yardımcı olmaya calışıyor sende bunlara dikkat edersen memnun oluruz .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...