Merhaba sitede yeniyim, bir kuş aldım fakat ırkını cinsiyetini bilmiyorum öğrenmek istiyorum. Erkek olduğunu söylediler fakat emin değilim. Cumartesi günü kuşu aldık eve geldik, ne ötüyor ne kıpırdıyor, her dakika irkiliyor, titriyor. Elimden yem yiyiyor su içiyor ama elime konmuyor. Morali düzelsin diye internetten kuş sesi açıyoruz ancak o zaman biraz ötüyor. Kafesinde dolaşmıyor salıncak bile umrunda değil, hep aynı yerde duruyor. Nasıl olacak bilmiyorum devamlı yanında duruyorum konuşuyorum irkiliyor, ama elimden de kaçmıyor. Evden çıkarken radyoyu açıyorum ses olsun diye, sabah kalkıp elimden yem yediriyorum. Sanırım biti de var kaşınıyor hangi sprey ve ilaçları almalıyım. Resim eklemekl istiyorum ama olmuyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.