Maksat Muhabbet Olsun (34P 157 O. Sami ŞEN)

bjk70

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
706
Konum
Mersin
Adı
Erkan
Maşallah yavrunun annesi yokmu

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

bjk70

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
706
Konum
Mersin
Adı
Erkan
Şırınga ile yedirseniz daha iyi olmazmı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
taze yavrulara şırınga ile ayarı tutturmak çok zor..zaten burda amaç tamamen doyurmak değil, acemi dişilere biraz daha zaman kazandırmak.kaşıkla verirken de ağzına dökmüyorum, civciv kendisi alıyor kaşıktan mamayı..
 

bjk70

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
706
Konum
Mersin
Adı
Erkan
Ne tür mama veriyorsunuz

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
http://i.hizliresim.com/RJjzqG.

jpg

http://i.hizliresim.com/mG0Any.

jpg

http://i.hizliresim.com/oAJ41o.

jpg

http://i.hizliresim.com/7oj35m.

jpg
 

Farah Zeynep Torun

Yeni Üyemiz
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
2
Konum
ankara
Adı
Farah Zeynep
Soyadı
Torun
Merhaba sitede yeniyim, bir kuş aldım fakat ırkını cinsiyetini bilmiyorum öğrenmek istiyorum. Erkek olduğunu söylediler fakat emin değilim. Cumartesi günü kuşu aldık eve geldik, ne ötüyor ne kıpırdıyor, her dakika irkiliyor, titriyor. Elimden yem yiyiyor su içiyor ama  elime konmuyor. Morali düzelsin diye internetten kuş sesi açıyoruz ancak o zaman biraz ötüyor. Kafesinde dolaşmıyor salıncak bile umrunda değil,  hep aynı yerde duruyor. Nasıl olacak bilmiyorum devamlı yanında duruyorum konuşuyorum irkiliyor, ama elimden de kaçmıyor. Evden çıkarken radyoyu açıyorum ses olsun diye, sabah kalkıp elimden yem yediriyorum. Sanırım biti de var kaşınıyor hangi sprey ve ilaçları almalıyım. Resim eklemekl istiyorum ama olmuyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
kuşunuz yerli erkek..kaşıntısından hemen parazit diye şüphelenmeyin, olağan bir davranış..yine aynı şekilde durgun ve sessiz olması da normal..ortama alışması için biraz daha sabretmeniz gerek..
 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
Bengallerimiz de yeme indi çok şükür..

http://i.hizliresim.com/1YX80b.

jpg

http://i.hizliresim.com/7o4lpm.

jpg
 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
http://i.hizliresim.com/22XWdj.

jpg

http://i.hizliresim.com/rglX4N.

jpg

http://i.hizliresim.com/nA89d0.

jpg
 

bjk70

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
706
Konum
Mersin
Adı
Erkan
Maşallah bol üretimler

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

sehzade42

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
450
Konum
Selçuklu / KONYA
Adı
Osman Sami
Soyadı
ŞEN
45 günlük çekinik bebem...
http://i.hizliresim.com/Jpo53Y.

jpg
http://i.hizliresim.com/OR1WEZ.

jpg