sehzade42
Uzman Üyemiz
Arkadaşlar 3 yıldır sitemize ve derneğimize üyeyim daha öncesini de sayarsak yaklaşık 4 yıldır bu siteyi takip etmekteyim.Bu site sayesinde birçok arkadaşımızla tanışma, tecrübelerinden faydalanma ve muhabbet etme imkanı bulduk. Ancak son zamanlarda sitemizin aktifliğinin eskiye nazaran çok zayıfladığı ortadadır. Sitemizi tekrar hareketlendirme adına ben de uzun süredir konu açmayan, fotoğraf paylaşmayan bir üye olarak bazı yavrularımı ve damızlıklarımı ara ara paylaşmayı düşünüyorum. Yine aynı şekilde diğer arkadaşlarımızın da paylaşımlarının artmasını temenni ediyorum.. Herşey gönlünüzce olsun..















