Mama problemi yasiyorum.!

gvarol

Yeni Üyemiz
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
11
Konum
İstanbul
Adı
Gökhan
Soyadı
VAROL
merhaba,
benim kuşlardan mama yemiyordu, dün akşam yumurta mamasının içine biraz da yem ekledim kuşlar bayılarak yediler sanırım mama yeme işine alıştırmayı başardım. Mama içerisine havuç,cede mama,yumurta,dizayme 256 ekledim.

Yurt dışından bulduğum video aşağdaki gibi.

https://www.youtube.com/watch?v=bwREv6tFI0Y
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Bülent kardeşim
bence sen bi guzel mama hazirla...
en yakin petshop a kuslarinla mamani al git..
koy salmaya at kuslarida yanlarina...
as mamayida...
diger kuslar yerken seninkiler yemez izlerse...
kuslari birak mama yiyenleri al...
mama sorununu çözdük...
ciftlesmezsede aynı yol....  alkisd C:) rotfl
 

ONUR ÇÖKELEKOĞLU

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
770
Konum
ANKARA
Adı
ONUR
Soyadı
ÇÖKELEKOĞLU
Özcan DUMAN' Alıntı:
Haklisin Onur hocam...
ben maydanosu büyük büyük koyuyorum kemirip yiyolar..
ama sen diyosan dogrudur dikkate almak lazim...
Maydonoz faydalı bi yeşillik ama yaprakları boğaza takılabilir diye üreticiler arasında bi muhabbettir dönüyor.Çok daha faydalı sebzeler var brokoli, kırmızı biber, havuç,kabak,semizotu,ıspanak yabancı videolardada hazırlanan mamaya maydanoz eklemiyorlar ama dediğim gibi nekadar doğru bilmiyorum denemedim.Riske girmiyorum sonuçta verdiğim sebzeler her vitamini barındırıyor.
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Onur ÇÖKELEKOĞLU' Alıntı:
Maydonoz faydalı bi yeşillik ama yaprakları boğaza takılabilir diye üreticiler arasında bi muhabbettir dönüyor.Çok daha faydalı sebzeler var brokoli, kırmızı biber, havuç,kabak,semizotu,ıspanak yabancı videolardada hazırlanan mamaya maydanoz eklemiyorlar ama dediğim gibi nekadar doğru bilmiyorum denemedim.Riske girmiyorum sonuçta verdiğim sebzeler her vitamini barındırıyor.
haklısın hocam yüzde yüz emin değilsek kullanmamak lazim...
 

Hüseyin Can59

Üyemiz
Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
57
Konum
Tekirdağ/Çerkezköy
Adı
Hüseyin
Soyadı
Can
Abicim merhaba.Sana bir tavsiye.Akşam yatmadan önce yemlerini önünden al.
Sabah erkenden kalk ve mamanı hazırla.Tarifler var.İstersen yardımcı da olurum.Mamayı önlerine koy.Çok saat geçmesin en geç 7:30'a kadar hallet.Yazık hayvanlar aç kalmasın.
en fazla 1 saat kadar önlerinde kalsın  ve sonra yemlerinide kafese koy.
Akşama doğruda al yenmeyen mamayı at.Hepsini bitirmelerini bekleme yapılan mamanın %25'ini yerler ancak.
 

bulent_gumus

Üyemiz
Katılım
14 Kas 2015
Mesajlar
54
Konum
İSTANBUL
Adı
Bülent
Soyadı
Gümüş
hüseyin bey bunların hepsini denedim bu yollardan geçeli cok oldu ama malesef  crazy yemeyen kuş yemiyo
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Bülent GÜMÜŞ' Alıntı:
hüseyin bey bunların hepsini denedim bu yollardan geçeli cok oldu ama malesef  crazy yemeyen kuş yemiyo
pes etmek yok bülent
daha ne kadar olduki...
sen yemezlersede koy mamani...
benim bi ciftim hala yemiyo...
ama yedirecem..
çünkü onlar kuş ben insanım... ben kazanacağım...  C:)
bide böyle düşün
 

bulent_gumus

Üyemiz
Katılım
14 Kas 2015
Mesajlar
54
Konum
İSTANBUL
Adı
Bülent
Soyadı
Gümüş
özcan abi resim atamıyorum ki buna bu sabah yaptıgım mamayı yazayım orlux meyveli hazır mama yumurta havuc nane mısır brokoli biber çörek otu bebe bisküvi 10 numara mama yaptım ama oldugu gibi geri aldım 1 aydır deniyorum  hala beklemedeyim tadına bakan çıkmadı henüz 6 kuştan  crying
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Bülent GÜMÜŞ' Alıntı:
özcan abi resim atamıyorum ki buna bu sabah yaptıgım mamayı yazayım orlux meyveli hazır mama yumurta havuc nane mısır brokoli biber çörek otu bebe bisküvi 10 numara mama yaptım ama oldugu gibi geri aldım 1 aydır deniyorum  hala beklemedeyim tadına bakan çıkmadı henüz 6 kuştan  crying
Canim kardesim mamanin tadina bakip begenmedik yemiyoruz demiyolarki...
senin olayin mamanin muhteviyati degil bence...
Alistirana kadar bu cesit gereksiz..
son bi kac fikir daha...
Yumurta havuc kuru hazir mama
uzerinede tarcin serp bide bendeki portakal kabugu yagindan bulup iki damla damlatirsan..
kokusu ceker diye düşünüyorum
yemlikle yan yana koy..
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Evet bülent lokman hekimde var...
portakal kabugu yağı
bi dene bakalim...
 

Gökhan YILDIZLI

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,998
Konum
ANKARA
Adı
Gökhan
Soyadı
YILDIZ
Ne mama problemiymiş arkadaş ya kuş yemiyosa zorlamı yedireceksiniz yemezse yemesin mama yemiyorsa hafta da 2 veya 3 gün kalitelisinden multivitamin ver yeter bu kuşlar zaten asıl gerekli olan besinleri yedikleri yemden alıyor gitmeyin kuşların üstüne bu kadar rahat bırakın kuşları...
 

özcanduman

Site Moderatörü
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
1,837
Konum
Ankara
Adı
Özcan
Soyadı
Duman
Yok gökhan bey..
kuslarin kafasını mamaliga filan sokmuyoruz..
:D
yanlis anladiniz siz... mamaligi koyup yemeden aliyo..

biz acemilerin kendi kendine yaptigi fikir alisverisleri bazen siz üstad lari sikabiliyor..

Siz bize bakmayın...
squint
 

MetiN CanseveR

Uzman Üyemiz
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
301
Konum
Kocaeli / Körfez
Adı
Metin
Soyadı
Cansever
Gökhan YILDIZ.' Alıntı:
Ne mama problemiymiş arkadaş ya kuş yemiyosa zorlamı yedireceksiniz yemezse yemesin mama yemiyorsa hafta da 2 veya 3 gün kalitelisinden multivitamin ver yeter bu kuşlar zaten asıl gerekli olan besinleri yedikleri yemden alıyor gitmeyin kuşların üstüne bu kadar rahat bırakın kuşları...
olmaz , illaki yiyecekler , ben anlamam. smileki
mama problemi ev üreticilerinde var , besiçilerde zaten yavru iken alıştırılıyor , birde oradaki bir çok kuş yiyince ötekinede örnek oluyor onlarda yemeye başlıyor.
Bu durum çiftleşmeleri içinde geçerli , ben halen marttan beri bir çiftimi çiftleştiremedim.Dişi kuş son 3 gündür sadece geceleri yuvalığa giriyor , yuvalığa bile bakmıyordu.
Havuçlu çok az bisküvi tozlu mamayı yiyorlar , akşam hazır mama su ile karışandan aldım onu koydum hiç bakmadılar bile.
onlar mama yesin ben çok mutlu olacam ama nerde . music
Ben genede çok az olarak hep vericem ne yerlerse kendi bilir.

easyyem marka mama aldım , satıcı onu tavsiye etti. 3 x 1 oranında su karıştırılıyor.( multi vitaminlerden tutun her şey mamanın içinde varmış)